Gå til innhold

Total War: Dårlig kvalitet på soldatene.

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har nettopp skaffet meg et nytt grafikkort og drev å lekte litt rundt med det. Etter jeg hadde lekt meg gikk jeg inn i spillet på America campaignen og inn i strid. Av min forbauselse så hadde alle soldatene litt unna meg fått redusert kvalitet når jeg var maks zoomet unna. Det som var rett under meg hadde normal grafikk, men de lengere unna så ut som noe fra Shogun. Når jeg flytter rundt på brettet og kommer nærmere forandrer kvaliteten dems til normal men da blir de bak meg dårlige igjen.

Hva kommer dette av? Jeg har alt på maks og instillingene på kortet er på kvalitet. Jeg har prøvd å ta default, men ingenting hjelper. Noen som har hatt samme problem?

Bruker 8800 Ultra.

Videoannonse
Annonse
Hey, jeg har nettopp skaffet meg et nytt grafikkort og drev å lekte litt rundt med det. Etter jeg hadde lekt meg gikk jeg inn i spillet på America campaignen og inn i strid. Av min forbauselse så hadde alle soldatene litt unna meg fått redusert kvalitet når jeg var maks zoomet unna.  Det som var rett under meg hadde normal grafikk, men de lengere unna så ut som noe fra Shogun. Når jeg flytter rundt på brettet og kommer nærmere forandrer kvaliteten dems til normal men da blir de bak meg dårlige igjen.

Hva kommer dette av? Jeg har alt på maks og instillingene på kortet er på kvalitet. Jeg har prøvd å ta default, men ingenting hjelper. Noen som har hatt samme problem? 

Bruker 8800 Ultra.

9535745[/snapback]

sånn er det litt med meg å. når jeg zoomer unna blir det dårlig grafikk og alle er like. zoomer jeg nærmere blir det helt normalt. jeg spiller på low på grafikken å da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...