Heilage Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Teddy må vel være det verste, og jeg vet dem som har prøvd det er enige 9540640[/snapback] Hvis du snakker om Tiedemand's Teddy, så er jeg uenig. Røyket det i en periode for noen år siden. Synes absolutt ikke at det smakte så værst. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hvis du snakker om Tiedemand's Teddy, så er jeg uenig. Røyket det i en periode for noen år siden. Synes absolutt ikke at det smakte så værst. 9541353[/snapback] Får man den her til lands? Detta var noe en kamerat av meg hadde dratt med seg etter polentur siden dem var så billige. Var ferdigsydd uten filter og smakte høgg Endret 21. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De finnes i Norge, PepsiCo. Selges ca. overalt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Okai Ser også ut til at det bare er meg som avskyr den her så er sikkert mye verre rundtomkring Endret 21. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
grimp Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ok dette trenger ikke diskusjon engang! Kent aka barclay, OMG det er sååå jævli klarte og røyke en halv en gang så holdt jeg på og spy! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Prince eller cigarillos. Cigarillos funker faktisk ålreit, så jeg ville satset på vanlig Prince. Til kommentar om Rød 3: Rød 3 er direkte deilig. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Forstår dere ikke at Prince er meget populært? Det er langt ifra den verste røyken du kan få tak i, men støtter cigarillos, eller mekk han en joint. Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Prince eller cigarillos. Cigarillos funker faktisk ålreit, så jeg ville satset på vanlig Prince. Til kommentar om Rød 3: Rød 3 er direkte deilig. 9542496[/snapback] Jeg synes også rød 3 er godt men for en som kanskje ikke har røyka så mye i sitt liv kan dette bli litt for mye.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Prince eller cigarillos. Cigarillos funker faktisk ålreit, så jeg ville satset på vanlig Prince. Til kommentar om Rød 3: Rød 3 er direkte deilig. 9542496[/snapback] Jeg synes også rød 3 er godt men for en som kanskje ikke har røyka så mye i sitt liv kan dette bli litt for mye.. 9542523[/snapback] Jeg begynte like før sommerferien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå