Komprakk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva er den verste sorten røyk som du kan kjøpe? Fikk et spørsmål fra en fetter idag om jeg kunne kjøpe røyk til han. Jeg sa at det kunne jeg, men da skulle han røyke på mine betingelser. Altså helst noe nasty kruttsterke greier som han blir møkkdårlig av Har dere noen forslag? Hva skal jeg trøkke i fjortisen? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mentholsigaretter? Du kan også rulle han en fet joint av eventyrblanding, faen det er ekkelt. Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 hehe, mulig mulig. Røyker ikke selv så jeg veit egentlig ikke hva de forskjellige sortene smaker. Men prøvde en sigar i fylla for lenge siden. Den smakte jo hest så kanskje jeg skal prøve å skaffen en av de? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Krüger. Smaker som tørre blader Endret 20. september 2007 av tonna Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prince. Gjør deg kvalm på to drag. Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prince. Gjør deg kvalm på to drag. 9539588[/snapback] Det kommer ann på hva han røyker nå det da! Men den nye pricen er fæææææl. Husker ikke hva de heter. Eller så har man jo Corner eller level. Usj det er og fææælt! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Enten bør vel dette være sterkt som fy (kanskje opphakket skråtobakk i pipe hadde vært noe), eller heslig parfymert (mentol etc.). Utover det har jeg kanskje ingen konkrete forslag ... Det skulle vel være sigaretter, så de mest tjæredryppende sigarene er vel heller ikke aktuelle. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prince. Gjør deg kvalm på to drag. 9539588[/snapback] Det kommer ann på hva han røyker nå det da! Men den nye pricen er fæææææl. Husker ikke hva de heter. Eller så har man jo Corner eller level. Usj det er og fææælt! 9539602[/snapback] Jeg røyker Blue Master, og blir kvalm av Prince iallefall. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prince gold eller LM er en sikker vinner. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Paramount, billig juggel. Som å handle i en risbutikk. Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gi han no tyggetobakk.. Da tenker jeg han kommer til å bli lilla i fjeset. Red man. Ellers ville jeg kanskje kjøpt rød 3, rullings. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 LD, paramount. Hvis du vil få han til å spy så lager du en flaskebong til han, hvis han ikke er fastrøyker kommer han til å få seg litt av et sjokk da Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Måte på til lite peiling folk har på tobakk her da. Skal du ha det sterkeste som finnes kommer man ikke unna karva blad. Dette er helt ren tobakk uten noen form for tilsetning. Sterkere får du ikke. Denne får man kun som rullings, men man kan jo alltids tippe dem =) 1 Lenke til kommentar
Komprakk Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ja, fikk forslag av en kompis om karva blad. Det er jo selvsagt rullings, men det er ikke så farlig. Det er bare å handle i butikk eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Klipp opp en sokk og stapp inni tobakken og lag rullingser av det. Det smaker ikke noe særlig, Kyrre på P3 testet det engang på direkten. Han ble ganske uggen, siden det er plastfibre i vanlige sokker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Teddy må vel være det verste, og jeg vet dem som har prøvd det er enige Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lucky strike.... har røyka den 3 ganger og alle gangene har jeg endt i en dundrene hodepine... Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Teddy er jo en nydelig tobakk. Lucky er bark (ironisk ment), men ikke noe galt utover det. Karva blad er ikke vanlig i butikken. Må nok på en større utsalg for å få tak i. Men de fleste byer har et utsalg som selger karva. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Må si meg uenig i at Teddy er dårlig. Dersom fyren ikke har røkt særlig lenge vil jeg anbefale (tatt i betraktning at du ønsker å gi ham en fæl opplevelse) at du kjøper Wngs cigariller til ham. Kruttsterke, og med en forferdelig tjæresmak. Spesiellt dersom man i sin uvitenhet røker dem som om de var sigaretter... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Lucky strike.... har røyka den 3 ganger og alle gangene har jeg endt i en dundrene hodepine... 9540908[/snapback] Lucky er jo den beste røyken, da. Hvis man skal tylle i ham noe fælt, gå for Prince rich taste. Den blir jeg kvalm av, om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå