Skallesei Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg skal kjøpe nytt kamera og ønsker å få best mulig kamera for pengene. Følgende kriterier er at det skal være harddiskbasert og det skal koste max 6.000,- Kameraet skal brukes til "all-round" filming av jentungen. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så i en utenlandsk test at Panasonic SDR-H250 var best blant harddisckameraer i den prisklassen. Har ikke erfaring med den selv, da jeg liker best kameraer med miniDV-kassetter.Videokameraguiden. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvorfor vil du egentlig ha et harddisk basert kamera? Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Av den enkle grunn at det er min samboer som hovedsaklig kommer til å bruke kameraet, og for enkelhetens skyld så er et harddiskbasert kamera lettere å bruke totalt sett. Alt er lettere med harddisk, selvfølgelig på bekostning av kvalitet når det kommer til komprimering osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå