Mohawkan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det er helt sykt, jeg har 2400 poeng og er commander. Håper de retter opp i det. Det er litt mer stas og nå General på ekte vis . Noen som vet om de skal fikse det?? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har 2000 poeng og er Commander Seargeant. Har ikke peiling om når de skal fikse det. Men det kommer til å bli fikset en gang i framtiden. Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor finner dere alle serverene til Warhawk?når jeg er i lobbyen er det omtrent ingen servere, de er ikke ranket, og alle har dårlig ping... 9603000[/snapback] Du har ikke lagt inn noe i filtrene? Det blir liggende der til du fjerner det. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har aldri lagt inn noe i filtrene, men kan være det lå noe der fra starten av. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Commander... Skal dog ikke være det. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har ca 4000-5000 poeng og er Chief Sergeant. Har ikke vært innpå PS3'en på en uke, så jeg vet ikke om den er oppdatert. Endret 4. oktober 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er nå commander..Ufattelig dårlig rankingsystem på warhawk! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 commander uten å ha fått de 2 medaljene som er required, jeg gidd ikke spille warhawk lengre for ekke gøy med slikt system tbh :S Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Må jo være en bugg da. Når man ikke har nok poeng eller medaljene som kreves. Regner med de fikser det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå