SnowDOG_ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja den er ikke mye til å stole på. Er selv 2nd Luitenant og det med bare ca 1400+ poeng. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jeg trodde alltid de poenge oppi det hjørnet betydde at vi fikk så mye poeng, med de poengene jeg har hadde jeg ikke gått opp en rank engang nesten Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Iiiihihihihi! Spilte ca. 4-5 kamper idag. Gikk opp ikke en eller to eller tre eller fire ranks, men ÅTTE! Fra sergeant til Commander! Jeg liker rankssystemet til Warhawk jeg. Skulle vært sånn i virkeligheten også. Søk på vaskehjelpjobben, og etter en dag med vasking er du styreleder i konsernet som eier vaskeselskapet. :!: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Iiiihihihihi! Spilte ca. 4-5 kamper idag. Gikk opp ikke en eller to eller tre eller fire ranks, men ÅTTE! Fra sergeant til Commander! Jeg liker rankssystemet til Warhawk jeg. Skulle vært sånn i virkeligheten også. Søk på vaskehjelpjobben, og etter en dag med vasking er du styreleder i konsernet som eier vaskeselskapet. :!: 9588685[/snapback] Øhh, hallo? Det er jo helt sløkket Var det noen sabla gode runder du hadde da, må jeg vel spørre Forøvrig håper jeg at de skjerper seg litt, for sånn som rankingsystemet er nå er det bare helt sløkket. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ene dagen er jeg recruit, andre dagen er jeg wingman, så er jeg plutselig sersjant, tilbake til wingman, så 1. wingman osv. Har gitt opp ranken, syntes det er moro å spille for spillets skyld Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Fikk Warhawk m/ Headsett i går, og prøvd bare noen omganger, så jeg tror jeg fortsatt er rekrutt.. anyway... ps3 id'en min er noobie1971 Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hehe enig i at systemet er kjørt, jeg bare venter på 1. general jeg de fleste stopper en stund på 2nd commander da,, for neste rank må du ha 250 wins ^^ Lenke til kommentar
shaker Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 er nå 2nd lieutenant med ca 3400 poeng ... håper de fikser den buggen snart Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg var igår kveld 1. Airman, spilte ett par kamper, og gikk ut av spillet igjen. Når jeg gikk inn igjen litt etterpå var jeg plutselig Commander jeg og Er det fortsatt også. Masse kule paints Har bare 600-700 poeng da Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er litt keen på og bli maks rank før de fikser systemet så jeg får sett hvordan alle krlærene og fargene på flyet ser ut! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er virkelig gøy å få nye klær! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 der har vi jo coraxxen og, men noen gamekvelder snart da gutta? Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 der har vi jo coraxxen og, men noen gamekvelder snart da gutta? 9598090[/snapback] You know im in baby! Men skjønner ikke greia med headset, kjøpt det. akrivert det, men åssen bruker eg det i warhawk? hvis du har headset slugge, logg på så jeg kan teste det på deg i chat Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 jeg kommer innpå later, må barbere meg og noen greier men du må trykke inn L3 når du er i warhawk... også snakke liksom mens du holder den inne Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) jeg kommer innpå later, må barbere meg og noen greier men du må trykke inn L3 når du er i warhawk... også snakke liksom mens du holder den inne 9598109[/snapback] ok, nå ser det ut som ps 3`n driver og tuller litt. får dille med det, håper jeg ser noen av dere i løpet av dagen Edit: Whooooop! Der steg jeg gitt. Er sgt. Major Endret 29. september 2007 av Coraxx Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 jeh, jeg spiller sikkert fra 1-3 kanskje 4 tiden, det blir min økt i dag, så om folk vil game med meg add meh! PSN står i sig Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Coranub, Sgt. Commander noen som vet om de skal resette ranks? Vil ikke miste ranken min Endret 29. september 2007 av Coraxx Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Blitt Commander Sergeant nå! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvor finner dere alle serverene til Warhawk? når jeg er i lobbyen er det omtrent ingen servere, de er ikke ranket, og alle har dårlig ping... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå