Gå til innhold

Hvilken Warhawk rank har du?

Potetgullmann1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iiiihihihihi! Spilte ca. 4-5 kamper idag. Gikk opp ikke en eller to eller tre eller fire ranks, men ÅTTE! Fra sergeant til Commander! Jeg liker rankssystemet til Warhawk jeg. Skulle vært sånn i virkeligheten også. Søk på vaskehjelpjobben, og etter en dag med vasking er du styreleder i konsernet som eier vaskeselskapet. :!:

Lenke til kommentar
Iiiihihihihi! Spilte ca. 4-5 kamper idag. Gikk opp ikke en eller to eller tre eller fire ranks, men ÅTTE! Fra sergeant til Commander! Jeg liker rankssystemet til Warhawk jeg. Skulle vært sånn i virkeligheten også. Søk på vaskehjelpjobben, og etter en dag med vasking er du styreleder i konsernet som eier vaskeselskapet.  :!:

9588685[/snapback]

Øhh, hallo? Det er jo helt sløkket :D

Var det noen sabla gode runder du hadde da, må jeg vel spørre :p

Forøvrig håper jeg at de skjerper seg litt, for sånn som rankingsystemet er nå er det bare helt sløkket.

Lenke til kommentar
der har vi jo coraxxen og, men noen gamekvelder snart da gutta?

9598090[/snapback]

You know im in baby! Men skjønner ikke greia med headset, kjøpt det. akrivert det, men åssen bruker eg det i warhawk? hvis du har headset slugge, logg på så jeg kan teste det på deg i chat :w00t:

Lenke til kommentar
jeg kommer innpå later, må barbere meg og noen greier :p men du må trykke inn L3 når du er i warhawk... også snakke liksom mens du holder den inne

9598109[/snapback]

ok, nå ser det ut som ps 3`n driver og tuller litt. får dille med det, håper jeg ser noen av dere i løpet av dagen

Edit: Whooooop! Der steg jeg gitt. Er sgt. Major :w00t:

Endret av Coraxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...