Potetgullmann1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Tenkte jeg skulle lage en liten oversikt her, spesielt for dem i klanen. ikke at dette nødvendigvis representerer skills syntes jeg fortsatt det hadde vært fett om vi hadde en general på forumet. Jeg tenkte og lage en liste som jeg oppdaterer 1 gang i uka Si gjerne PSN navn i tilleg Ranks: Andcol: 2nd Luitenant Slugge: 2nd Luitenant Firetrucken: 2nd luitenant Jokkepotte: Chief sergeant Traction-XL: Wingleader BadSmile: Wingleader zh44:Wingleader Mazeking: Wing(Leader)? Calle1: Cmd Sergeant Lommis: wingman SnowDOG: 2nd luitenant Tharos: Commander noobie1971: recruit Endret 28. september 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Slugge, 2nd luitenant Endret 20. september 2007 av Slugge Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vingleder her.. Men det er en liten ting jeg lurer på.. Det står at for å komme til neste rank må jeg har tanks utmerkelsen (noe jeg har) og 15000 poeng!! Tidligere har ikke disse poengene hatt noe å si for rankingen, for jeg har bare 2000 poeng og da ville jeg jo ikke vært vingleder right? Så hva skal til for å komme opp i neste rank? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 er som du sa, trur poengene har noe å si, jeg er 2nd luitenant (vises 2 ranks under selvom jeg har merkene) men jeg vil nå kunne si ejg er 2nd liutenant jeg dA Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg skulle egentlig vært Wingleader............men er for øyeblikket bare Chief Sergeant. Men jeg gidder ikke spille mer Warhawk unntatt klankamper eller klanspilling, som er nesten hver dag uansett.. Hadde det vært noen som kunne ha klart utfordringen om å bli forumets/norges første General så er det vel meg, men som sagt gidder jeg ikke å bruke tid på ranked. Har ikke lyst til å "spille" ut spillet slik som jeg gjorde med Rainbow Six, et par timer med klanen er hver dag er nok. Dessuten tror jeg ikke jeg blir noe dårligere eller bedre enn det jeg er ved å spille eller ikke spille ranked matches, tror heller at jeg blir bedre ved skikkelige klankamper. Spillet er jo så mye bedre når du har et lag som faktisk greier å bruke headset og gi hverandre skikkelig kommunikasjon osv En annen grunn til at jeg ikke gidder å spille ranked er at jeg vet de (Incognito) vurderer å resette alle stats osv for å fikse rank problemet de fortsatt har og kommer til å få.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Der ble jeg jaggu Sersjant gitt Men er det noen som vet hvordan jeg kan få Warhawk på engelsk? Det er irriterende på norsk!! "Lagdrap" "Vingmann" "Ta flagget" Trenger jeg å si noe mer? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sett språket på selve Ps3 til engelsk. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 psn id:Traction-XL er wing leader Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er Wingleader, men skal egentlig være mye mindre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ka gjør egentlig disse tittlene for en? Er det bare tittler eller har det en rolle i spillet? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Man får flere måter å endre på utseende til Warhawken eller spilleren sin. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har Wing-et-eller-annet selv om jeg kun har 1000 poeng. Trur det ranksystemet er bugga. DE første gangene jeg spilte fikk jeg ny rank HVER gang jeg logget med på for å spille. Lenke til kommentar
Calle1 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg skulle vært korporal, men er komm. sersjant. Hvorfor rydder de ikke opp i slikt? Jeg vil gjerne få alle disse utmerkelsene selv. ikke ved en feil:) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå er jeg komm. sersjaant Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er vingmann, men det er på norsk, lurer på om det er wingman eller wingleader på engelske... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Commander Sergeant mener eg å huske at eg var. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det rank systemet i warhawk har jo godt helt bananas! Jeg er nesten 2nd Luitenant eller noe sånt, men egentlig har jeg bare fått 300 poeng etter at serverene begynte og fungere igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå