Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex med dama

veluci

Anbefalte innlegg

har nå hatt dame i en uke... men før vi ble ilag, så har vi liksom flørtet og kjent hverandre lenge.. fant ut vi skulle bli ilag, og har sovet med henne ett par ganger..

saken er den, att når vi for eksempel sover ilag, så hender det jo att ting skjer.. og att stadiet hvor vi går videre til å ha sex ikke er så langt unna...

tingen er da att har ikke så veldi lyst til å forhaste noe som helst i og med att vi ikke har vert så lenge ilag og sånt... så vet ikke.. hun hinter til sex å det.. men er bare så redd for att noe skal bli ødelagt liksom... håper på noen fornuftigge svar..

er det lurt av meg liksom??

btw hun er 17, eg 18.. er alltid folk som spør om alder, så tok meg min frihet til å skrive det med en gang:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge begge føler seg klare så er det vel bare å hoppe i det?

Er dere begge jomfru?

Snakk med partnern.

9535425[/snapback]

ingen av oss er jomfru.. men føler att dette er ett forhold som kommer til å vare lenge.. så er vell bare redd for att det skal gå gale... vill ikke ødlegge noe

Lenke til kommentar
Om du føler deg konfortabel nok med henne, så hvorfor ikke.

Hva skal det ødelegge?

Er det det at hun da får se deg naken- og at du er nervøs for noe slikt?

9535814[/snapback]

nei, er ikke det.. er ganske komfortabel på akkurat det området..

men uansett. takker for mange kloke svar.. er blitt litt klokere på situasjonen i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Godt å høre at du fikk litt informasjon fra forskjellige folk som hjalp litt da ;)

9535853[/snapback]

kan legge til att eg har fått mange løsninger på forskjligge problemer på denne siden.. det eg liker så godt med sia;)

9535866[/snapback]

Ja, liker virkelig det forumet her jeg også :thumbup: Vil betegne det som det beste forumet! :w00t:

Lenke til kommentar

Gikk greit det.. vi var sammen i 6 mdn så slo jeg opp.. Men det var av andre grunner..

Synes det var greit at det skjedde så tidlig jeg.. Ble med en gang kvitt den nervøsiteten, og ble komfortabel med å være rundt dama.. Ble mye kosligere.. egentlig :p

Bare sørg å blir trygge på hverandre..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...