veluci Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 har nå hatt dame i en uke... men før vi ble ilag, så har vi liksom flørtet og kjent hverandre lenge.. fant ut vi skulle bli ilag, og har sovet med henne ett par ganger.. saken er den, att når vi for eksempel sover ilag, så hender det jo att ting skjer.. og att stadiet hvor vi går videre til å ha sex ikke er så langt unna... tingen er da att har ikke så veldi lyst til å forhaste noe som helst i og med att vi ikke har vert så lenge ilag og sånt... så vet ikke.. hun hinter til sex å det.. men er bare så redd for att noe skal bli ødelagt liksom... håper på noen fornuftigge svar.. er det lurt av meg liksom?? btw hun er 17, eg 18.. er alltid folk som spør om alder, så tok meg min frihet til å skrive det med en gang:P Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så lenge begge føler seg klare så er det vel bare å hoppe i det? Er dere begge jomfru? Snakk med partnern. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Så lenge begge føler seg klare så er det vel bare å hoppe i det?Er dere begge jomfru? Snakk med partnern. 9535425[/snapback] ingen av oss er jomfru.. men føler att dette er ett forhold som kommer til å vare lenge.. så er vell bare redd for att det skal gå gale... vill ikke ødlegge noe Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er vel en naturlig del av ethvert forhold, og hvis hun vil ha sex med deg, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva skulle gå galt da? Så lenge man ikke kjenner personen så godt sexwise, så er vel begge to klar over at det trengs litt erfaring med hverandre? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bare å peise på, kusken... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 får no se hvordan det går.. tipper det kommer til å skje noe i helgen, for skal på fest ilag, og så skal vi sove ilag på en hytte.. folksa hennes sin hytte...gleder meg litt for å si det sånn;) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Du virker som en seriøs type og da har du et godt utgangspunkt for det meste. EDIT: Kanskje hun ikke trenger å se denne tråden Endret 20. september 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Selv om man har sex tidlig betyr det da ikke at det ikke skal vare lenge? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Om du føler deg konfortabel nok med henne, så hvorfor ikke. Hva skal det ødelegge? Er det det at hun da får se deg naken- og at du er nervøs for noe slikt? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Om du føler deg konfortabel nok med henne, så hvorfor ikke. Hva skal det ødelegge? Er det det at hun da får se deg naken- og at du er nervøs for noe slikt? 9535814[/snapback] nei, er ikke det.. er ganske komfortabel på akkurat det området.. men uansett. takker for mange kloke svar.. er blitt litt klokere på situasjonen i hvertfall;) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Godt å høre at du fikk litt informasjon fra forskjellige folk som hjalp litt da Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Godt å høre at du fikk litt informasjon fra forskjellige folk som hjalp litt da 9535853[/snapback] kan legge til att eg har fått mange løsninger på forskjligge problemer på denne siden.. det eg liker så godt med sia;) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Godt å høre at du fikk litt informasjon fra forskjellige folk som hjalp litt da 9535853[/snapback] kan legge til att eg har fått mange løsninger på forskjligge problemer på denne siden.. det eg liker så godt med sia;) 9535866[/snapback] Ja, liker virkelig det forumet her jeg også Vil betegne det som det beste forumet! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Veldig glad i dette forumet selv. Man er aldri alene for å si det sånn. Og alltid folk som vil hjelpe. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 ja, og så kan en spøre om de flaueste ting også Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde sex med dama etter to uker.. Hvis det hjelper noe Begge vi var jomrfruer da.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde sex med dama etter to uker.. Hvis det hjelper noe Begge vi var jomrfruer da.. 9535922[/snapback] hvordan gikk det sånn i etterkant da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Gikk greit det.. vi var sammen i 6 mdn så slo jeg opp.. Men det var av andre grunner.. Synes det var greit at det skjedde så tidlig jeg.. Ble med en gang kvitt den nervøsiteten, og ble komfortabel med å være rundt dama.. Ble mye kosligere.. egentlig Bare sørg å blir trygge på hverandre.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 kan legge til det att forrige langvarige forholdet eg var i, so tok det 3 mnd. men det er lenge siden, og da var begge jomfru.. er litt annerledes nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg