Den Polse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er det noen andre enn meg som ikke liker det at steam ikke viser hva den gjør, prosess el? Nå driver den å jobber uten at jeg er sikker på hva den gjør, noe jeg misliker sterkt, ikke det at jeg tror valve prøver å ta over pcen min, men jeg liker å vite hva som skjer. Dessuten går det ikke særlig fort Er det noen måte å tøyle denne skiten? Er dette eneste måten å få tak i 1.6 bortsett fra CZ som kommer senere? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Blir *en smule* teit å bli paranoid av Steam, fordi at den ikke viser hva den gjør - som du sier. Du bruker jo Windows, men det er tydeligvis greit det da? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har sagt det før, og jeg sier det igjen. Steam er en tåpelig oppfinnelse. Jeg vil ha 1.6 Beta på den gode gamle nedlastingsmåten! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Helt enig med Cappo! Det er ikke det at jeg er redd for hva steam finner på, det er bare ikke gøy at den driver å jobber, tar opp ytelse og plass + at den er irriterende. Hvis du hadde lest hva jeg skrev, så hadde du kanskje fått med deg at jeg ikke er redd for hva den gjør, jeg liker bare å ha full oversikt, slik at ikke f. eks steam begynner å laste ned noe mens jeg spiller Bf1942. Les før du svarer! Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 De har jo brukt steam for tidligere BETA versioner , men nå skal de jo bruke det på fullversjonen av 1.6 også .. Jeg liker ikke denne ideèn :x Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, steam suger etter hva jeg har sett hittil Det henger seg hele tiden og forteller ikke hva det gjør. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Når man har noe som fungerer smerteløst, hvorfor må de absolutt herpe det før eller siden(gjelder for mange saker) Håper virkelig at de dropper denne ideen snart. Når CZ kommer, så burde man vel kunne gå utenom steam ? Hadde cs crewet gitt F i dette tullet hadde vi allerede hatt 1.6, men Nei da! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 så du føler deg tryggere hvis noen skriver "loading", "loading - NOT! HAHAHA :P" eller " downloading software"? jeg tror nok ikke at det hindrer ett program i å ødelegge pcen din om det står loading på skjermen. kazaa er jeg forresten veldig paranoid på, hvem som helst kan bestikke kazaa til å bundle absolutt hva som helst i softwaren deres, sikkert der de får penger ifra også. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Kan nok være litt ening, men er en del fordeler med steam også da, f.eks kan du jo se på nye servere uten å gå helt ut av serveren du spiller på. Men jeg lurer på en ting: Når jeg lastet ned 1.6 lastet steam ned hele cs på 400mb, skal det virkel?g gjøre det? jeg hadde jo 1.5 versjonen inne fra før. Er ikke rart steam hadde problemer med serverne når alle skal laste ned over 400mb! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 steam er fortsatt beta slik som cs 1.6 er, meningen med å legge steam online var at server folkene eller noe slikt skulle teste det, ikke at alle som spiller cs skulle teste betaen sliks som skjer nå... steam blir ikke public før det er nok båndbredde til alle . Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Nei, jeg tror ikke steam kommer til å ødelegge pcen min, men "working" er lite givende. Jeg vi ha kontroll over hva og når ting skal bli lastet ned, teit å ha steam lastende ned noe mens man spiller Bf1942? JA. Nei, jeg er ikke paranoid. Nei, jeg tror ikke steam kommer til å ta over pcen min og nei jeg er ikke videre redd og nei jeg tror enda ikke at den kommer til å ødelegge pcen min! Nå burde de fleste som har lest hva jeg har skrevet skjønt at jeg ikke sitter her å er redd, men jeg misliker hvordan det funker. Når teskje ikke fungerer får vi ta frem sleiva. Jeg kan se de bittesmå fordelene du nevner, men det er noe jeg gir bort på flekken for å bli kvitt resten av tullet. Det kommer til å trenges et mirakel mellom den nåværende beta steamen til jegkommer til å like den. Det du lasta ned nå har ingenting med hl og gamle cs å gjøre hvis jeg har skjønt det rett, de rører hverandre ikke. Denne 1.6 beta er ikke en patch, men en slags demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå