Taraldb Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 er det bare 0.808 eller en ny ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 er det bare 0.808 eller en ny ? 9557412[/snapback] ny, med MASSE nytt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg bruker 0.890. Nei jeg tenkte jeg skulle teste ut litt mer! Spillet kan være morro fordi... Men er det noen andre spille som du kan reise rundt, kose deg fritt og bygge opp en karakter? (Utenom Oblivion og Morrowind) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 two worlds er jo bra Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) two worlds er jo bra 9557710[/snapback] Demo? EDIT: Jeg fant jeg fant! Endret 23. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Å ri i Two Worlds er som å prøve å ri på en struts, funker bare ikke. Du får hesten relativt fort da, noe som er bra, men den er så ulydig Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg hadde giddet å spilt hadde det vært mp, leter etter noe slikt som dette som jeg kan spille med lillebroren min Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg prøvde spillet og fartet rundt omkring i verdenen uten at jeg fant et eneste quest, bortsett fra det ene hvor jeg skal drepe sjøpirater. Det ende med at jeg brukte nesten hele tiden til lvl 7 med å duellere med andre folk som i seg selv var veldig artig. Forsto ikke hvordan jeg kunne tjene penger til å kjøpe soldater uten å gjøre det. Alle byene jeg besøkte så kunne jeg bare spørre etter hva dem gjorde og hvor jeg kunne finne andre personer. Fikk aldri et quest av dem... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, det er nesten ingen quests i den nye versjonen. (Tror faktisk det bare er en...) For å få penger så kan du gå til en av de små byene, og velge "Loot the village, and burn the houses" eller noe i den duren. Det kan hende du må kjempe mot bøndene (tro meg, de er ikke gode!), men vinner du kan du tjene opp mot 1000 denarer. Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Og hvis du bare har spilt en eldre versjon, så må man først bli medlem av enten Vaegir eller Swadian for å få et quest Warning til dere som høyere opp i posten har begynt en diskusjon om Two worlds og andre ikke M&B spill , dette er en M&B tråd så start heller en ny en eller søk etter de uttalige som finnes på forumet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 med untak av riverpirate questen er det ingen andre i den nye versionen. litt kjedelig at det tar SÅ lang tid å gjøre oppgraderinger på landsbyen sin, jeg skulle oppgradere husene og det tar 130 dager. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan får folk til å upgrade soldater? Mine dør hele tiden. Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan får folk til å upgrade soldater? Mine dør hele tiden. 9565681[/snapback] Drepe fiendene FØR dine dør Vel, det har blitt MASSE nytt på spillet, og hvis du betaler de 149 kronene for å oppgradere til "full version" så er det et kult spill Tror det ennå er slik at du må bli en del av en faction, bare at fra 808 som er den gamle, så er det nå fire factions(sånn som jeg har sett) Ganske kult spill med et morsomt kampsystem Visstnok noe a'la det som blir i AoC(har ikke betatesta, så jeg vet ikke) Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 litt kjedelig at det tar SÅ lang tid å gjøre oppgraderinger på landsbyen sin, jeg skulle oppgradere husene og det tar 130 dager. 9565569[/snapback] Jeg har ingen by, jeg... Har bare to slott... Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 med untak av riverpirate questen er det ingen andre i den nye versionen. litt kjedelig at det tar SÅ lang tid å gjøre oppgraderinger på landsbyen sin, jeg skulle oppgradere husene og det tar 130 dager. 9565569[/snapback] Hvis du setter av noe exp på engineer skillen blir den ventetiden drastisk redusert Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 litt kjedelig at det tar SÅ lang tid å gjøre oppgraderinger på landsbyen sin, jeg skulle oppgradere husene og det tar 130 dager. 9565569[/snapback] Jeg har ingen by, jeg... Har bare to slott... 9566061[/snapback] ok, jeg fikk en avsideliggende landsby, hitil har den vert heltubruklig, jeg får bare noen elendige archers, så jeg må nøye meg med å bruke heiard blades jeg kjøper fra taverns Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du får i det minste archers - jeg får absolutt ingenting fra landsbyen min.. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har spillt dette spillet en dag nå for første gang og jeg sliter litt. Har fått en hær på rundt 29 folk og jeg driver å raider landsbyer for å tjene penger til bedre rustning, hest og leiesoldater. Problemet er at jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre.. Jeg allierte meg med Nord og det eneste jeg gjør er å raide landsbyer, hakke peiling på hva mer jeg kan gjøre? Er dette alt som skjer i spillet? Og hvilket skill burde jeg levle opp? Hva anbefaller dere? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du kan angripe byer som har "Castle" i navnet. De kan du nemlig ta over. Jeg ville prøvd å få opp Leadership, ettersom du da kan få flere i partiet ditt. Bortsett fra det, så kan du vel angripe andre, få høyere lvl og oppgradere landsbyen din? (Dersom du har en landsby...) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 For å være ærlig anbefaler jeg heller å laste ned den forrige versjonen, da den siste er ute på nettet til feilsøking og full av bugs. Er dårlig av gamer.no å ikke informere om dette. Last heller ned >Versjon 8.08 her< Deretter bør du laste ned en mod, da disse i de fleste tilfeller er mer omfattende enn originalspillet. Det kan virke rart, men spillet er faktisk utviklet av to personer og ikke et profesjonelt studio. Da sier det seg selv at det er litt begrenset hvor mye innhold de har hatt tid å legge til i spillet. Anbefaler Lord of The Rings modden "The Last Days" på det sterkeste. Den kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå