Nitrius Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har hørt at dette er et form for RPG spill? Mener å ha testa demoen av spillet for en god stund tilbake, men husker ikke stort. Har hørt at man kan lede en egen hær? drive en egen landsby/slott? Det som fikk øynene mine opp for spillet igjen var artikkelen om en ny oppdatering. Uansett, er på jakt etter å få vite litt mer om spillet, evt. om det er noen gameplay videoer av spillet i action der ute? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Du lager deg en karakter, der du kan velge om du vil være en ranged eller mele charakter(du kan blande også men er litt vansklig da du aldri blir god nok på begge) du har div skills. som riding, hvor hard du slår med mele våpen, hvor kraftig du spenner en bue ect. så har du spesielle våen skill, som har med hvor god du er i forskjellige typer våpen. det er 1 hånds sverd 2 hånds sverd. pole arms(spyd, lanse) Bue Crossbow og skaste våpen(kaste spyd, kniver) du kan velge forskjellige typer, som noble man, adventure osv. så begynner du på et kart der du bare rider rundt, du begynner med noe våpen, rusting og hest. du kan enten bare ride rundt og drepe små grupper med pirater, eller du kan bli med i en av de store factione som er i krig med hverandre. da får du en liten landsby som du kan bygge og forbedre. du kan også rekrutere andre soldater som du kan ha med deg, disse kan også oppgraderes om de får nok xp. jo bedre leadership du har jo flere kan du ha med deg. så går spillet ut på å ride rundt og slåss mot fiendene dine, Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og du kan laste ned en spillbar demo som gir deg den beste forklaringen til spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 du kan laste ned hele spillet, og prøve det gratis Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det ligger en del gameplay-filmer på Youtube Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det rollespill? Som i likhet med Oblivion og Gothic og sånn.. at du får quests og sånn? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 da får du en liten landsby som du kan bygge og forbedre. Hvordan får jeg en sånn by? Jeg har tatt over to Castle, men kan ikke oppgradere noe der... Ja, Mount & Blade er et rollespill med quests osv. Det rare var at det nesten ikke var quests i den nye versjonen... (Eller er det jeg som ikke har funnet dem) Du kan laste ned fullversjonen, og spille gratis til du kommer til lvl 6. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hmm.. Vil det si at de ikke kom så mange nye quests som man trodde? Eller har de tatt vekk en del? Er det slik at nye versjoner er litt sånn som LotRO, at man får nye områder å utforske, eller er det "patch" på en måte!? (Er en av som ikke liker å installere så mye, så sant det ikke skal være der.. ..derfor vil jeg gjerne vite litt først..) Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 da får du en liten landsby som du kan bygge og forbedre. Hvordan får jeg en sånn by? Jeg har tatt over to Castle, men kan ikke oppgradere noe der... Spør igjen; Hvordan får jeg en by? Jeg leste på TaleWords-forumet, men fikk ingen ordentlig forklaring.. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Konge! Spillet ser så rått ut! Vurderer faktisk å kjøpe det! Men når du slåss i slag og sånn er det bare NPCs du slåss mot? Eller er alle soldater og sånt menneskelige spillere? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men når du slåss i slag og sånn er det bare NPCs du slåss mot? Eller er alle soldater og sånt menneskelige spillere? 9554324[/snapback] Det er et offline-spill. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men når du slåss i slag og sånn er det bare NPCs du slåss mot? Eller er alle soldater og sånt menneskelige spillere? 9554324[/snapback] Det er et offline-spill. 9554326[/snapback] Åja! Trodde det var et online spill :!: Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jeg laster ned spillet for testing nå. Men det er bare 103MB, spillet kan umulig være stort i innhold, eller? Endret 23. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg syntes det var ganske morsomt i noen dager, men ble dessverre lei av det. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det noe MP i det? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En ting når jeg spiller så ser jeg det i strategic mode. Hvordan endrer jeg det slik at jeg ser characteren min i Tredje Person og kan ri rundt der jeg vil? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 det skjer vel når du går til angrep på noen Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En ting når jeg spiller så ser jeg det i strategic mode. Hvordan endrer jeg det slik at jeg ser characteren min i Tredje Person og kan ri rundt der jeg vil? 9555928[/snapback] Du kan ikke ri fritt rundt. Du kan kunn gjøre det når du er i kamp, og da er det innenfor et begrenset område. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Bah, det gjorde spillet et par hakk dårligere... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hvorfor det, du reiser rundt på kartet og finner fiender også slåss du med dem. da rir du rundt på et stort område og dreper folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå