Gå til innhold

Møtt Wow folk IRL?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Det går ikke an å være ren, pen og spille wow

- Rett og slett dagens, Vis du åpner øynene litt ville du blitt overrasket.

9536894[/snapback]

Han kan ikke åpne øynene litt, han skal kjøre rally for blinde :roll:

Lenke til kommentar
Det går ikke an å være ren, pen og spille wow

9535575[/snapback]

Jeg er ren og pen...

spiller wow også.

9536887[/snapback]

Og du har bilde av homer! :D

Meninga å sette det på spissen, Ja, har om kåseri i norsken :!:

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Den tia jeg geara opp i UBRS for å gå i MC med min priest, traff jeg den samme warrioren et par ganger. Begynte å snakke litt med han og det viste seg at han var fra Norge.

Jeg fikk han inn i guildet mitt, og har spilt fast i raids og pvp med han siden det.

Han har også komt på besøk til meg på lan.

Ganske kult

Lenke til kommentar

En kompis dro på treff med Anarchy Online-guildet sitt en gang på danskebåten. Han sa det var helt merkelig, for ingen av dem kjente hverandre utenom spillet, så de hadde liksom ingenting å snakke om annet enn karakterene sine, raids og bosses og sånt. Han var ukomfortabel mye av tiden sa han, og ville helst bare bli ferdig.

Lenke til kommentar
Drømmer om å gå på en bar i sverige å møte kungen :D

9538388[/snapback]

uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub.

9539361[/snapback]

Haha, det var dagens for min del. Du Liker å provosere og irritere skjønner jeg, men du har noen gullkorn i ny og ne :tease:

Lenke til kommentar

Når jeg var i rekrutten for å bli gardist satt jeg på velferden en kveld på rena leir å spilte Wow. Da så jeg en velferdsAss som satt ved siden av meg også spilte paladin, og spurte da hvilken server han var på akkurat i det jeg ser han stå ved siden av meg i ironforge lol

Lenke til kommentar

Møter folk fra guildet stadigvekk, da vi er en "venners-venners" guild. I starten hadde vi hyppige treff byen (Olympen Pub), men i det siste har det blitt litt mindre av fylleturer pga sommerferie, bytting av studiesteder etc...

Majoriteten i guilden er over 20, men vi har med noen lillebrødre etc.

Lenke til kommentar

9538388[/snapback]

Så uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub.

9539361[/snapback]

Personlig, pleier jeg ikke dømme gutter etter utseende selv, men det virker i værtfall som om du liker det. :) Har du noen gutter i kikkerten da?

Whatever drives your boat. :)

Lenke til kommentar

9538388[/snapback]

Så uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub.

9539361[/snapback]

Personlig, pleier jeg ikke dømme gutter etter utseende selv, men det virker i værtfall som om du liker det. :) Har du noen gutter i kikkerten da?

Whatever drives your boat. :)

9541319[/snapback]

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...