Amon Amarth Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke an å være ren, pen og spille wow 9535575[/snapback] Jeg er ren og pen... spiller wow også. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke an å være ren, pen og spille wow - Rett og slett dagens, Vis du åpner øynene litt ville du blitt overrasket. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har også truffet en del spillere irl Noen her som spiller på Khadgar forresten? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har spilt med et par stykker på servern min som det har vist seg at jeg kjenner irl og/eller bor nære der jeg bor uten at jeg har visst det. Var moro det hvertfall Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke an å være ren, pen og spille wow - Rett og slett dagens, Vis du åpner øynene litt ville du blitt overrasket. 9536894[/snapback] 1: Hvis. 2: Om du ikke skjønte ironien vet jeg ikke hvem som bør åpne øynene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke an å være ren, pen og spille wow - Rett og slett dagens, Vis du åpner øynene litt ville du blitt overrasket. 9536894[/snapback] Han kan ikke åpne øynene litt, han skal kjøre rally for blinde Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Det går ikke an å være ren, pen og spille wow 9535575[/snapback] Jeg er ren og pen... spiller wow også. 9536887[/snapback] Og du har bilde av homer! Meninga å sette det på spissen, Ja, har om kåseri i norsken :!: Endret 20. september 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Den tia jeg geara opp i UBRS for å gå i MC med min priest, traff jeg den samme warrioren et par ganger. Begynte å snakke litt med han og det viste seg at han var fra Norge. Jeg fikk han inn i guildet mitt, og har spilt fast i raids og pvp med han siden det. Han har også komt på besøk til meg på lan. Ganske kult Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Drømmer om å gå på en bar i sverige å møte kungen Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tviler på at han er interessert i å prate WoW når han først er ute å koser seg på byen. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette er Kombat Kaare dere. 94% av hans innlegg er her på WoW-forumet. Likevel mener han vi har et stort fritidsproblem. 9535530[/snapback] Gi han en pistol og han skyter seg selv i foten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 En kompis dro på treff med Anarchy Online-guildet sitt en gang på danskebåten. Han sa det var helt merkelig, for ingen av dem kjente hverandre utenom spillet, så de hadde liksom ingenting å snakke om annet enn karakterene sine, raids og bosses og sånt. Han var ukomfortabel mye av tiden sa han, og ville helst bare bli ferdig. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Drømmer om å gå på en bar i sverige å møte kungen 9538388[/snapback] Så uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da jeg spilte i Vendetta på Darksorrow hadde vi et par sammentreff der medlemmene som var i Trondheim i de respektive tidsrommene møttes og nøt alkohol i festlig selskap. Har også diskutert WoW med ymse fremmede med variabelt resultat. Imbesiler. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Drømmer om å gå på en bar i sverige å møte kungen 9538388[/snapback] Så uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub. 9539361[/snapback] Haha, det var dagens for min del. Du Liker å provosere og irritere skjønner jeg, men du har noen gullkorn i ny og ne Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Når jeg var i rekrutten for å bli gardist satt jeg på velferden en kveld på rena leir å spilte Wow. Da så jeg en velferdsAss som satt ved siden av meg også spilte paladin, og spurte da hvilken server han var på akkurat i det jeg ser han stå ved siden av meg i ironforge lol Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Møter folk fra guildet stadigvekk, da vi er en "venners-venners" guild. I starten hadde vi hyppige treff byen (Olympen Pub), men i det siste har det blitt litt mindre av fylleturer pga sommerferie, bytting av studiesteder etc... Majoriteten i guilden er over 20, men vi har med noen lillebrødre etc. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Drømmer om å gå på en bar i sverige å møte kungen 9538388[/snapback] Så uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub. 9539361[/snapback] Personlig, pleier jeg ikke dømme gutter etter utseende selv, men det virker i værtfall som om du liker det. Har du noen gutter i kikkerten da? Whatever drives your boat. Lenke til kommentar
Ambulance Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Var i England i juni på bursdagsfest hos ei fra gildet (Wild Cards på Bloodfeather). Vi var 7 fra England, 2 fra Nederland og meg fra Norge. Var veldig morro og alle sammen gleder seg til neste fest, håper enda flere kommer da Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Drømmer om å gå på en bar i sverige å møte kungen 9538388[/snapback] Så uapetittlig stygg som han og nerdebuddiene hans er, så tviler jeg på at de viser seg på mer sosiale arenaer som en pub. 9539361[/snapback] Personlig, pleier jeg ikke dømme gutter etter utseende selv, men det virker i værtfall som om du liker det. Har du noen gutter i kikkerten da? Whatever drives your boat. 9541319[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå