fjeddiu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har noen møtt wow-folk på gaten noen gang? F.eks duy har stått og snakket om wow med kompisene og så kommer kungen forbi og joiner samtalen eller noe lignende historier. En historie å med dele? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ikke akuratt det men kjenner et par stykker som går som den rasen de spiller på wow. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jepp det har jeg. En kar som heter Andreas irl. Vi sto på en veranda og snakket. Men jeg har snakket med en til En som heter Kjetil han var jævlig rå, men han hadde sluttet med WoW når jeg møtte han. Såg han spillte håndball kamp osv, grei kar Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 ikke akuratt det men kjenner et par stykker som går som den rasen de spiller på wow. 9535075[/snapback] Hvilken rase? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ikke akuratt det men kjenner et par stykker som går som den rasen de spiller på wow. 9535075[/snapback] Hvilken rase? 9535094[/snapback] ork tror jeg, er ikke så dreven på wow:P Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Har møtt en del; Eelotac (Kul Tiras, Warrior) Fredrik Ogrin (Kul Tiras, Hunter) Rasmus Bris (Kul Tiras, Druid) Connie Joddie (Kul Tiras, Warlock) Øyvind Xarra (Kul Tiras, Priest) Silje Heftailon (Kul Tiras, Priest) Per elns Estebani (Kul Tiras, Paladin) Erik Tlarb (Kul Tiras, Rogue) Herman Bralt (Kul Tiras, Warrior) Morten Laprax (Kul Tiras, Warrior) Gaute Lamox (Kul Tiras, Paladin) Carlo Gunr (Kul Tiras, Rogue) Gunnar Zappzi (Kul Tiras, Warlock) Espen Krowki (Kul Tiras, Warrior) Andreas Agamemmnon (Kul Tiras, Hunter) Andrè Pulster (Kul Tiras, Paladin) Erik Padishar (Kul Tiras, Shaman) Daniel Maiga (Laughing Skull, Rogue) Alexander Valkyria (Husker ikke server, Paladin) Rune Northion (Kazzak, Hunter) Odd Erik Endret 20. september 2007 av tmolberg Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg var på en stor VT server og bomklikka på rommet jeg skulle inn i, og der var det to småunger som jeg kjente fra Azjol-Nerub Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Møtt masse wowfolk irl. Møtt mesteparten av kjernen i The Axemen, og også vært på Arvikafestivalen hvor jeg traff masse folk fra andre guilds på serveren. Så tilsammen har jeg vel lett møtt en 120ish wow folk Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ikke akuratt det men kjenner et par stykker som går som den rasen de spiller på wow. 9535075[/snapback] Mhm, det er mange nerdepuslinger som ligner diverse horde-raser. Kjennetegnet er den krumme ryggen og den slappe holdninga, en bieffekt av lang og tro pc-spilling. Ellers så er fett og slett hår og kjipe klær også gode kjennetegn, men det er har ingenting med horden som sådan å gjøre. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette er Kombat Kaare dere. 94% av hans innlegg er her på WoW-forumet. Likevel mener han vi har et stort fritidsproblem. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke an å være ren, pen og spille wow Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har møtt en del; Eelotac (Kul Tiras, Warrior) Fredrik Ogrin (Kul Tiras, Hunter) Rasmus Bris (Kul Tiras, Druid) Connie Joddie (Kul Tiras, Warlock) Øyvind Xarra (Kul Tiras, Priest) Silje Heftailon (Kul Tiras, Priest) Per elns 9535114[/snapback] Spiller du på KT? :o Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke an å være ren, pen og spille wow 9535575[/snapback] Joda, går fint det. Men har møtt folk som spiller wow online, men her snakkes vi kompiser! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette er Kombat Kaare dere. 94% av hans innlegg er her på WoW-forumet. Likevel mener han vi har et stort fritidsproblem. 9535530[/snapback] :!: Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg møtte kjæresten min gjennom WoW. Vi bor sammen nå. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) møter wow-folk IRL et par ganger i året. I påsken samles vi på The Gathering, i tillegg til at vi samles bare for å ta en fest en gang i blandt ellers på året. Har en kar som kommer helt fra Sveits hver gang sånn ellers går det mest i folk fra Norge. mobber fortsatt en hunter i guildet etter vi måtte bære henne hjem. makan til full 16-åring. Hun bodde heldigvis i nærheten. Mye moro med andre ord! Endret 20. september 2007 av zbegra Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Møter WoW folk irl stadig vekk, Traff også dama gjennom WoW. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som kim_a møtte jeg madammen igjennom wow, har også møtt på 3 andre igjennom wow. Ser på en av de tre som en venn. Det snodige var at jeg kom i kontakt med de3 igjennom kjæresten, uten å vite at jeg hadde spilt sammen med de i nesten over et år. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kjenner faktisk ei fra Island fra WoW som kom til Tromsø, Ferie eller noe sånt husker ikke. Ganske kos det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Haha ja ... har vel det vel! Thona - Warrior - Mazrigos = Tom Einar Gjerminator - Warrior - Mazrigos = Gjermund Wtfpwn - Mage - Mazrigos = Geir Balvar - Paladin - Mazrigos = Roar Haaheim - Warlock - Mazrigos = Stian Andrè Leifern - Hunter - Mazrigos = Torleif Riwer - Rogue - Mazrigos = Jørgen Labos - mage - Mazrigos = Lars Dåsa - Shaman - Mazrigos = Thorkild Elixia - Druid - Mazrigos = Truls Arterial - Warlock - Mazrigos = Kai Raymond Goodlock - Warlock - Mazrigos = Stian Babzi - Paladin - Daggerspine = Nancy ... osv ... undøvendig tråd. Men mye folk man blir kjent med og får møtt i WoW ja. Edit: Sosialt spill egentlig Endret 20. september 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå