Lakus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvis noen har disse HD klippene fra IGN, vær så snill og last opp. IGN har ordentlig kvalitet på HD videoene sine, til motsetning til visse andre sider. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kunne tenkt meg å sett desse sjølv. Bileta tidlegare i tråden overraska meg valdsamt. Hvis nokon har videoane, har eg meir enn nok linje til å dele med. FTP oppe og går. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis noen kan låne meg en subscriber account så kan jeg laste de ned og opp igjen, sitter med 25/15 fiber. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 50/25, *ahem* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 50/25, *ahem* 9540452[/snapback] Da har du vel noen med en subscriber acount i "kretsen"? èn ting er å bruke en liten evighet på at de skal laste på streamingen, en annen er at laster man ned uten subscriber må man stole på lyden.. som forøvrig er helt grei! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) fy F*** di videoene var fete! gleder meg vilt til min kopi ligger i postkassen! Endret 21. september 2007 av 3000 Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 SP delen i halo kan være akkurat hvordan den vil.... Huska jeg gledet meg til Bioshock og må si at ja det er ett bra spill, men det fortjener ikke tittelen Årets spill i mine øyner. Men den morro jeg hadde med betaen til halo3 sir meg at jeg kommer til å bruke latterlig mye tid på en online del som er helt fantastisk. Blir den akkurat lik hva vi så i betaen er jeg stor fornøyd. Skal et spill ha maks verdi i mine øyner må MP delen ta meg med storm. Halo3 og COD4 er uten tvil de spilla jeg ser mest fram til dette året. Ja Mass Effect kommer også, ett spill jeg nok kommer til å kose meg gløgg ihjel med. Men det er fortsatt MP spill som gjør susen for meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Årets spill tror jeg blir mellom Halo 3, BioShock, Mass Effect, Crysis. ONT: Fikk sett den første igår. Var ikke noe nytt liksom. Fikk sett litt av denne replay/forge tingen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 blir gøy detta! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Virkelig ingen her som er insider? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har de 4 videoene... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 i hd? Last de opp ettellerannet sted isåfall da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå