Cigarette Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heisann! ; ) Jeg har nå gått til innkjøp av en 80gb ipod, og med all plassen trengs det litt fyll! Så har dere der ute noen absoultte favoritt album som er et must på min liste! Sjangre er det alle meste bortsett fra den mest ekstreme tungrocken!; ) Gn'r, Def leppard, Europe sjangren er greit! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Best of albumet til Def Leppard Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Nå for tiden må jeg si at det er Roky Erickson - Evil One Det er Garage-punk har jeg hørt, hvis du skulle være interresert Endret 20. september 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Slike private anbefalingstråder er ikke ønskelige. Jeg veit at det finnes en annen, denne, men den har et mye bedre gjennomført førsteinnlegg, er veldig populær og har eksistert lenge (før oppvasken i musikkforumet, faktisk). Vil du ha anbefaling, sjekk den nevnte tråden, se i anbefalingstråden, spør i musikkafeen eller ta en titt i sjangertrådene. Les Informasjon om musikkforumet hvis du ikke har gjort det alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg