jemartinsen81 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Etter å ha installert Vista har jeg funnet ut at det er null håp igjen for mitt nåværende webkamera. Er det noen som kan anbefale et som er Vista-kompitabelt og med høy oppløsning, til under 800 kr? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Etter å ha installert Vista har jeg funnet ut at det er null håp igjen for mitt nåværende webkamera. Er det noen som kan anbefale et som er Vista-kompitabelt og med høy oppløsning, til under 800 kr? 9534996[/snapback] Alle de nye logitech- og creative-webcam'ene har drivere liggende online for Vista. Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Etter å ha installert Vista har jeg funnet ut at det er null håp igjen for mitt nåværende webkamera. Er det noen som kan anbefale et som er Vista-kompitabelt og med høy oppløsning, til under 800 kr? 9534996[/snapback] Alle de nye logitech- og creative-webcam'ene har drivere liggende online for Vista. 9535015[/snapback] Alright, mitt relativt nye Creative Live Motion webcam får ikke Vista driver før i desember ifølge Creative sin nettside, og det er nok litt for lenge for meg. Uansett, jeg ville satt pris på om noen kunne anbefale ett som gir høyest mulig oppløsning til rimeligst pris... det er så veldig mange å velge mellom. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Skal det være til laptop? - skal du sette den fast på skjermen, eller kan den stå på bordet? Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Skal det være til laptop? - skal du sette den fast på skjermen, eller kan den stå på bordet? 9536399[/snapback] Til stasjonær, og om den står på skjerm eller skrivebord er likegyldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå