Coffey Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Blir det da mindre artikler på internettsiden, siden det skulle være andre artikler i bladet? Det sier jo seg selv, da må dere jo prioritere hva dere skal ha hvor. Hvis det er så, vil jeg aldri ha et blad! Elsker Gamer.no! Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Blir det da mindre artikler på internettsiden, siden det skulle være andre artikler i bladet? Det sier jo seg selv, da må dere jo prioritere hva dere skal ha hvor. Hvis det er så, vil jeg aldri ha et blad! Elsker Gamer.no! 9534801[/snapback] Nei, det blir ikke mindre artikler på nettsiden hvis vi lanserer et spillblad. Snarere tvert imot :-) Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hæ skal GAMER.NO bli et eget bla? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hæ skal GAMER.NO bli et eget bla? 9537811[/snapback] Se på avstemninga på venstresiden på Gamer.no Blir det da mindre artikler på internettsiden, siden det skulle være andre artikler i bladet? Det sier jo seg selv, da må dere jo prioritere hva dere skal ha hvor. Hvis det er så, vil jeg aldri ha et blad! Elsker Gamer.no! 9534801[/snapback] Nei, det blir ikke mindre artikler på nettsiden hvis vi lanserer et spillblad. Snarere tvert imot :-) 9535089[/snapback] Men det er bra da! :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ohh.. Det hadde blitt digg.! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har lyst på et Gamer.no blad! Vil det komme et blad til Hardware.no, Amobil osv .. også eller bare Gamer? Hadde kanskje funket med et blad med både spill ting, mobil ting og PC ting? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Blitt abonnent. Tvert. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hadde vært kult dette. Særlig om de bestemte seg å gjøre det sikkelig "Old School", med walkthrough, masse bilder, kart, tips, cheats osv osv. Sånne som jeg husker spille blader var da jeg var ung. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Selv om blad kan høres ut som en intressant ide har jeg ingen tro på at det blir noen økonomisk gevinst av dette helt uten videre. Papir er et døende medium og dette er en har tid for alle mediene, absolutt ikke en blomster periode å starte opp i. Jeg har mer tro på et web-abo for mer informasjon, artikkler osv. Men frykter da at dagens innhold vil bli solgt for penger og at vi sitter igjen med mindre, oss som ikke ønsker noen abo - slik endel andre firmar har gjort. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Om Gamer.no skulle blitt et spillmagasin i bladform så MÅTTE det vært i skikkelig old school stil ja! Ellers er det nok ikke noe for meg, dessuten er jeg veldig fornøyd med hvordan Gamer.no er i dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Egen cheat-seksjon, passord for eksklusive ting på nettsiden. Kunne blitt bra det! Hadde blitt abonnent på både ett HW.no og ett Gamer.no blad asap. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hørtes spennende ut. Hvis ikke prisen hadde blitt for gal, så hadde nok jeg også skaffet meg abonement. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tips til Gamer.no om dette. Dere kunne jo lansere et "E-Magazine" i PDF format som er nedlastbar. Ganske mangen blad selskaper som nå gjør dette. Kuter ned masse kostnadder og printing osv. Legg ut et par gratis isssues så se hvordan publikum reagerer til den. Så er det lettere å forandre ting og tang med hjelp av tilbakemeldinger fra oss. Dersom det går unna så lanserer dere det som blad.... Må jo bruke litt "drug dealer" taktikk og få folka hekta for å sikre salg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Å få det fysisk mellom henda er 1000 x bedre en pdf. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jo, men jeg snakker om et alternativt å teste ut muligheten og layout for bladet. Dessuten er ikke salget bra nok så må de kutte ut bladet. Det koster å publisere blader vet du! Ved å lansere i PDF format en stund å ser de om det er nok marked for det, og med nesten ingenting kostnader. Dessuten vil det også hjelpe å spre ordet. Endret 22. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Å få det fysisk mellom henda er 1000 x bedre en pdf. helt enig. Blir utvilsomt abbonent om gamer.no blir et blad Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gamer.no blad hadde vært genialt, et samarbeid med hardware.no og Akemara osv kunne også funket. Savner et godt norsk spillblad, hadde blitt abonnent på flekken! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Et PDF dokument er ikke nært like bra som et blad, men jeg har nok aldri kommet til å blitt abonnent på gamer.no bladet. Kanskje litt på bakgrunn av kvaliteten som er på siden dems. For å lage et blad kreves det mye penger, og de må ha proffersjonelle reportere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kvaliteten på siden deres..? Syntes den er helt super, jeg.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hehe, slikke moderator rumpe nå ? jaja, de er jo i alle fall bedre enn Itavisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå