shivaskunk Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hallais! har ikke fulgt så forferdelig med i strømforsynings-industrien i det siste, da jeg har holdt meg til hiper sine i det siste. Men da den andre hipperen på like mange år daua på meg har jeg bestemt meg for å lete etter grønnere trakter.. jeg trenger en psu på 5-600 watt, aller helst modulære kabler, og en pris helst ikke over tusingen. noen forslag på hva som er beste kjøp med de kravene jeg har stillt? takke rfor svar på forhånd.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=820211 Er veldig fornøyd med min HX620. Stillegående, modulær og innmaten er bygd av kvalitetskomponenter. Lenke til kommentar
shivaskunk Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 bestillte en hx620 derfra jeg.. ig taker saa mæeget. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tror du vil merke litt forskjell gitt Min hiper type-r 580w ble veldig varm og bråka mye i forhold til hx520... Corsair leverer vel antakeligvis de beste psuene i forhold til pris nå, også støymessig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå