Achelous Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 jeg har et Creative Soundblaster Live 24bit external (usb) lydkort, dette har jeg brukt et par år i XP, og hatt både analog hodetelefonutgang og toslink (optisk digitalkabel) til reciever samtidig. Nå har jeg gått over til Vista, og har problemet med at jeg må gå inn i velge hvilken utgang jeg skal bruke. samme problemet har jeg om jeg bruker det innebygde lydkortet på hovedkortet i tillegg (abit ab9-pro) noen som har en løsning.. ? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 *bump* Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvorfor bruker du ikke hodetelefon-utgangen fra receiveren i stedenfor? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 fordi reciveren er (veldig) ofte brukt til tv-lyd/bilde.. derfor skulle jeg ha hatt muligheten til å høre lyden på pc, når dama ser tv.. og dette uten å måtte gå inn og forandre default playback device, for hver gang jeg skal skifte lydkilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå