-iL- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Bubble Bobble OLD&New Jeg har lyst på denne komboen. Noen spørsmål. Fungerer denne på gameboy advanced? Hvor kan jeg få kjøpt dette i Norge? Eller må jeg utenlands ? Eller finnes det bare som brukt? Kan man spille multiplayer på denne? Trenger man da 2 gameboys og 2 karts? Takker for alle svar! (vet ikke helt om den passet under konsoll, men håndhelte er vel konsoller også eller? Endret 20. september 2007 av -iL- Lenke til kommentar
TheSpirit Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Du kan spille det på GBA og Nintendo DS, men jeg tviler på at du finner det spillet andre steder enn finn, qxl etc. dessverre. :/ Du kan kjøpe Bubble Bobble spill til DS da. Endret 20. september 2007 av TheSpirit Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Du kan spille det på GBA og Nintendo DS, men jeg tviler på at du finner det spillet andre steder enn finn, qxl etc. dessverre. :/ Du kan kjøpe Bubble Bobble spill til DS da. 9538193[/snapback] Synes DS er altfor dyr. Det er Bubble bobble arcade jeg er interesert i. Lenke til kommentar
TheSpirit Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Fant en som solgte Bubble Bobble her. Du kan kanskje få han til å selge det separat. Endret 21. september 2007 av TheSpirit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå