brune-ha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har (se oppsettet under), og har en 250W PSU, skal kjøpe en chieftec i helga og får med en 340 PSU, kan jeg forvente noe mer kraft ut av PCen. Har forresten to HD: WD 20GB 5400RPM IBM 40 GB 7200RPM (er til salgs på QXL.no) :google: Lenke til kommentar
aschj Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nei. Du merker ingen forskjell whatsoever. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Nei. Du merker ingen forskjell whatsoever. Takk for hjelpen, hadde ikke forventet meg noe. :google: Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 det du derimot kan oppleve er at hvis hadde mye ustabilitet med den gamle psu'en, vil det kanskje bedre seg... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 det du derimot kan oppleve er at hvis hadde mye ustabilitet med den gamle psu'en, vil det kanskje bedre seg... Har ustablilitet hvis jeg klokker opp 100MHz, og hvis jeg klokker opp noe som helst om morgningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå