Gå til innhold

må jeg formatere ved HK bytte?

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke satsa på at noe som helst virka, men det er jo bare å koble til og se om det går.... Sannsynligvis vil windows begynne å sutre under boot.

Men for all del... Kan hende det funker fint, men jeg har ikke troa...

my 2 cents.

sof

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke satsa på at noe som helst virka, men det er jo bare å koble til og se om det går.... Sannsynligvis vil windows begynne å sutre under boot.

Men for all del... Kan hende det funker fint, men jeg har ikke troa...

my 2 cents.

sof

9534612[/snapback]

Den tror jeg mere på enn at den går opp!

Har akkurat gått igjennom samma sakene. Skifta ut gamle socket 478 med nytt 775 og begge harddiskene som jeg hadde ville ikke opp! Ene fordi jeg mista den i gulvet ( :wallbash: ), men den andre starter mistenkelig ikke opp "/ så blei innkjøp av nye disker. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har aldri sutra under boot for meg når jeg har gjort det. Men om det skulle skje (vet det har skjedd noen) så bruk windows-cden, reparer og bruk kommandoene "fixboot" og "fixmbr"

9534628[/snapback]

Bare meg som har vært uheldig da :-)

Som sagt, bare å prøve, veldig bra hvis det går. Kanskje jeg skal prøve en gang til jeg og ved behov

sof

Lenke til kommentar
men snakker kunn HK, hvis det blir sutring må det vel gå ann og kjøre en reprasjon?

alfredsn: kjøpt samme HK som du har ser det ut til. er du fornøyd?

9534655[/snapback]

Jeg er veldig fornøyd, eneste jeg ikke er fornøyd med er vel at jeg ikke får feste den fjerde CPU'festet til HK. Får festet 3 av 4. Kan jo hende at det er festet i selve kjøleren som er mongo og ikk HK..

Har ikke prøvd å OC enda, men det kommer =)

Men er fornøyd ja :thumbup:

EDIT: Leif

Endret av alfredsn
Lenke til kommentar
Det kan vere både og, dette her. Eg har opplevd at det går heilt fint utan nokon problem, at det går rimeleg greitt men med litt "hikke", eller at det ikkje går i det heile teke.

Du lyt mest berre prøve og sjå - går det så går det! :)

9534737[/snapback]

Riktig det, du er heldig hvis du får det til, og i teorien skal det gå ann. =p

Lenke til kommentar
Riktig det, du er heldig hvis du får det til, og i teorien skal det gå ann.

vel da var jeg heldig, gikk bare fin fint. inn med driver cd så var allt i beste orden :yes:

9558513[/snapback]

Okey =) Må bare spørre, er du fornøyd med HK? Vi har jo like, og jeg er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

ja og nei... er ganske så skuffet over volt-drop både på cpu og minnet. 1,6V på cpu i bios gir 1,45 i windows under load. og minnet har jo max instilling på 2,1V men den kommer ut som 1,95V og det er veldi lite når man skal klokke litt, dette fører da til at minnet og dermed fsb stopper på 380(minne 760) mot 440fsb før (minne880)

så max stabil klokk er ca 3,3 hos meg på grunn av dette. og muli det blir likt hos deg siden samme multiplier. fsb x9

men på en annen side..... blir litt feil og klage over 900mhz stabil overklokk og at et m-ATX er med såpass er i seg selv ganske utrolig. men mye vill ha mere vet du :p

skal pløye noe forumtåder og prøve meg litt mere frem

Lenke til kommentar

Det er faktisk mulig å beholde installasjonen ved bytte av hovedkort. Det du sannsynligvis (litt avhengig av hvor drastiske endringene er) må gjøre er først å avinstallere alle chipset/hovedkort-relaterte drivere og enheter, (først fra Legg til/fjern programmer hvis mulig) f. eks. alt under Systemenheter i Enhetsbehandling, bytte hovedkortet, reboote og evnt. kjøre en reparasjonsinstallasjon av Windows.

For en annen variant og mer detaljert info, les H E R

Endret av -= El Diablo =-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...