fiskekongen Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det endte med at jeg bestillte Gigabyte sitt 9700Pro kort. Fikk ikke vite hva som var forskjellen på dette og kortet til de andre. Hvis det er noen som har dette kortet og har noen tips, så er de hjertelig velkommne. Følger det med den ekstra strømkabelen? Kan man bruke driverne til andre 9700Pro kort? Er litt fersk i faget, slik at dette er vel teite spørsmål fro dere eksperter. Men en gang må man lære, ikke sant!!! Vi får håpe at dette vil bedre ytelsen noe. Bestillte også et Chifftec kabinett med 360w. Det er nok litt lite med 300w, er det ikke? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja, det skal følge med en ekstra "skjøte-kabel". Hvis ikke kan du bare bruke en ledig floppy connector og koble inn i skjermkortet. Og ja, det skal fint gå an å bruke ATI sine drivere på Gigabyte skjermkort. Du bare går til www.ati.com og velger "powered by ati" drivere istedenfor "built by ATI" Lenke til kommentar
Chief Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er nok litt lite med 300W ja, 360W begynner til og med å bli i det minste laget, spesielt om man kjører Intel, de sluker strøm! -Chief- Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 blir sikkert bra det hadde funka fint bare med 300watt, min bror har 235 og AMDxp og G4, funker som en drøm det. men du får jo et kult kabinett Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Glemte å si grunnen til at det ble gigabytes kort. Det var selfølgelig at det var 400kr billigere. Og at jeg hørte her at det var lett å klokke opp. (selv om jeg aldri har vært borti noe slikt :oops: ) Er det noen som vet hvordan innstillineger og hvordan man gjør dette? Lurer også på hva slags settings jeg burde ha for å klokke opp cpu'en min. Eller rettere sagt hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå