Gå til innhold

Kommer det noen Halo 3 demo?

Shruggie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal noen matte trenge en demo av Halo 3? Man kjoper det jo uansett

9540119[/snapback]

Jeg synes Halo2 stinket. Blei ikke helt klok på forskjellen på de forskjellige enerigvåpnene. De første fiendene du treffer på ser jo også helt merkelige ut. Det spillet ble fort lagt bort for min del. Da er det bedre med en FPS der man faktisk forstår hva som er forskjell på våpen.

Hva er kraftigst av partikkel-rifle, laserpistol, plasmarifle og ion-gun? Sånt gjør meg bare irritert.

Da er det litt enklere å forholde seg til pistoler, hagler, maskingevær, rakettkastere og granater.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Hvorfor skal noen matte trenge en demo av Halo 3? Man kjoper det jo uansett

9540119[/snapback]

Jeg synes Halo2 stinket. Blei ikke helt klok på forskjellen på de forskjellige enerigvåpnene. De første fiendene du treffer på ser jo også helt merkelige ut. Det spillet ble fort lagt bort for min del. Da er det bedre med en FPS der man faktisk forstår hva som er forskjell på våpen.

Hva er kraftigst av partikkel-rifle, laserpistol, plasmarifle og ion-gun? Sånt gjør meg bare irritert.

Da er det litt enklere å forholde seg til pistoler, hagler, maskingevær, rakettkastere og granater.

9540152[/snapback]

Våpnene har ofte en liten ekstra ability som å lade opp og skyte en stor kule i stedet for en liten, eller så kan det være lettere å bruke ett spesielt våpen til forskjellige fiender. Har ikke spillt halo2 men på eneren så var det ihvertfall sånn for min del. Jeg brukte de forskjellige våpnene til forskjellige fiender alt etter om de hadde skjold, beveget seg fort eller var usynlige osv.

Lenke til kommentar
Jeg klarer faen ikke bestemme meg :D

Men! Jeg har bestemt meg for å spille ferdig Halo 2 i helga, men jeg har mistet kopien min. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det billig/brukt i Oslo?

9541496[/snapback]

EB-games kan ha halo 2 som brukt. der jeg kjøpte mitt for noen måneder siden

Lenke til kommentar
Det har aldri så vidt jeg vet komt en demo av noen av Halo spillene. Vet at det fins en demo av PC versjonen, men ikke xbox.

Så nei.  :)

9535548[/snapback]

Det kom faktisk en demo av Halo (1) til Xbox :)

9543027[/snapback]

var aldri en public demo tilgjengelig av orginale Halo spillet til xbox

Lenke til kommentar
Jepp det var betaen du snakker om, eller rettere sagt Epsilon som de kallte den for..... Beste stedet for bevis er faktisk ikke vanskelig å fine, bare klikkk deg inn på bungie.net og les der :)

9543198[/snapback]

Som Lakus sier: Først er det Alpha, så er det Beta, Ceta (eller noe sånt), Delta, Epsilon.

Egentlig ikke viktig, men irriterende. :p

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Ooops, ja der kan se hvor mye jeg visste.. My bad.

Men gleder meg noe helt vanvittig da, hivs de video klippene jeg har sett fra betaen og andre ikke helt offisielle video kilpp, kommer det til å rule :)

(litt OT)

Kan fortsatt ikke få nok av SGT,Jhonson, han har noen sinnsykt kule kommentarer in begge Halo spillene, og tipper det er noen godbiter i Halo 3 også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...