Ghaundan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg trenger ingen demo for å se hva spillet er, jeg trenger en demo for å se om spillet er bra. Og før noen kommer med argumentet om at reviews er nok - Nei, det er det ikke. 9539315[/snapback] Stikk til en kompis og spill co-op med han? Forutsatt at han skaffer seg Halo 3 da. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hvorfor skal noen matte trenge en demo av Halo 3? Man kjoper det jo uansett 9540119[/snapback] Jeg synes Halo2 stinket. Blei ikke helt klok på forskjellen på de forskjellige enerigvåpnene. De første fiendene du treffer på ser jo også helt merkelige ut. Det spillet ble fort lagt bort for min del. Da er det bedre med en FPS der man faktisk forstår hva som er forskjell på våpen. Hva er kraftigst av partikkel-rifle, laserpistol, plasmarifle og ion-gun? Sånt gjør meg bare irritert. Da er det litt enklere å forholde seg til pistoler, hagler, maskingevær, rakettkastere og granater. Endret 21. september 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvorfor skal noen matte trenge en demo av Halo 3? Man kjoper det jo uansett 9540119[/snapback] Jeg synes Halo2 stinket. Blei ikke helt klok på forskjellen på de forskjellige enerigvåpnene. De første fiendene du treffer på ser jo også helt merkelige ut. Det spillet ble fort lagt bort for min del. Da er det bedre med en FPS der man faktisk forstår hva som er forskjell på våpen. Hva er kraftigst av partikkel-rifle, laserpistol, plasmarifle og ion-gun? Sånt gjør meg bare irritert. Da er det litt enklere å forholde seg til pistoler, hagler, maskingevær, rakettkastere og granater. 9540152[/snapback] Våpnene har ofte en liten ekstra ability som å lade opp og skyte en stor kule i stedet for en liten, eller så kan det være lettere å bruke ett spesielt våpen til forskjellige fiender. Har ikke spillt halo2 men på eneren så var det ihvertfall sånn for min del. Jeg brukte de forskjellige våpnene til forskjellige fiender alt etter om de hadde skjold, beveget seg fort eller var usynlige osv. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg klarer faen ikke bestemme meg Men! Jeg har bestemt meg for å spille ferdig Halo 2 i helga, men jeg har mistet kopien min. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det billig/brukt i Oslo? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg klarer faen ikke bestemme meg Men! Jeg har bestemt meg for å spille ferdig Halo 2 i helga, men jeg har mistet kopien min. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det billig/brukt i Oslo? 9541496[/snapback] EB-games kan ha halo 2 som brukt. der jeg kjøpte mitt for noen måneder siden Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ja, fant det på EBGames. Men det ser ufyselig ut på xbox 360. Jeg har en 720p 32", er det noen triks for å få bedre grafikk? Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det har aldri så vidt jeg vet komt en demo av noen av Halo spillene. Vet at det fins en demo av PC versjonen, men ikke xbox. Så nei. 9535548[/snapback] Det kom faktisk en demo av Halo (1) til Xbox Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det har aldri så vidt jeg vet komt en demo av noen av Halo spillene. Vet at det fins en demo av PC versjonen, men ikke xbox. Så nei. 9535548[/snapback] Det kom faktisk en demo av Halo (1) til Xbox 9543027[/snapback] var aldri en public demo tilgjengelig av orginale Halo spillet til xbox Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har spilt Halo 3 Demo, fikk med nor jeg kjøpt Crackdown, det var dem først sending med det spill at man fikk sjangse til å test det. var et MP demo av spillet. men tror ikke det kommer flere demo av Halo 3, men aldri si aldri Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det var en BETA! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har spilt Halo 3 Demo. 9543101[/snapback] Det var en BETA!Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! Det var en BETA! 9543111[/snapback] Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jepp det var betaen du snakker om, eller rettere sagt Epsilon som de kallte den for..... Beste stedet for bevis er faktisk ikke vanskelig å fine, bare klikkk deg inn på bungie.net og les der Endret 21. september 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Epsilon var ikke den samme Betaen som vi fikk este i en liten måned. Epsilon var den siste builden av spillet, før det ble satt i produksjon. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jepp det var betaen du snakker om, eller rettere sagt Epsilon som de kallte den for..... Beste stedet for bevis er faktisk ikke vanskelig å fine, bare klikkk deg inn på bungie.net og les der 9543198[/snapback] Som Lakus sier: Først er det Alpha, så er det Beta, Ceta (eller noe sånt), Delta, Epsilon. Egentlig ikke viktig, men irriterende. Endret 21. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ooops, ja der kan se hvor mye jeg visste.. My bad. Men gleder meg noe helt vanvittig da, hivs de video klippene jeg har sett fra betaen og andre ikke helt offisielle video kilpp, kommer det til å rule (litt OT) Kan fortsatt ikke få nok av SGT,Jhonson, han har noen sinnsykt kule kommentarer in begge Halo spillene, og tipper det er noen godbiter i Halo 3 også Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) "Demoen" har jo vært da.. Ingen som har fulgt med på Halo 3 MP-Beta? Det er jo ingen demo, men det var jo en liten sniktitt på spillet.. Martin: Det heter Charlie.. Hehe Endret 21. september 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (litt OT)Kan fortsatt ikke få nok av SGT,Jhonson, han har noen sinnsykt kule kommentarer in begge Halo spillene, og tipper det er noen godbiter i Halo 3 også 9543522[/snapback] Enig. Gleder meg til å ta den skjerm-testen med han Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 yup... "What you call this a good TV.... go buy something better, Marine".. Hadde vært en typisk Jhonson kommentar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) "What is an aspect ratio? ITS THE SHAPE AND PROPORTION OF YOPUR SCREEN, FOOL" Han sier det i dette klippet. Sjekk 2:45 :!: Endret 21. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Martin: Det heter Charlie.. Hehe 9543859[/snapback] Doh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå