Straits Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Skal bytte ut mitt Lian Li PC-6077B til fordel for et med litt mer plass. Nå er det sånn at har man hatt Lian Li en gang er det ikke spørsmål om å gå bort fra det, hvertfall ikke fra min side! Har sett litt på dette og dette. jeg liker det siste best pga at det er så cleant, men det koster bittelitt mer, er støydempinga merkbar? Eller er det bare tull å kjøpe? Kabinettene er jo like innvendig etter hva jeg kan se.. Noen som vil anbefale noen andre? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Ingen som hadde noen tips? Neivel.. Da kan jeg fortelle at jeg har bestilt PCV2100BPLUSII ,regner med denne ligger på posten på lørdag Endret 20. september 2007 av X-c@libR Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bra kvalitets kabinett fra lian li det der. Blir nok ikke skuffet av det der. Lenke til kommentar
gotdotnet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er du fornøyd med det PCV2100BPLUSII kabinettet? har PCV2100BPLUSII hk brett (motherboard tray) ? Jeg vurderer å kjøpe et slikt kabinett, derfor synes jeg det kan være interessant å høre hva folk som eier et slikt kabinett synes om det kabinet Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Syns Lian Li er overprisa... Hvis du vil ha et kabinett som er mer robust enn Lian Li.. OG ikke minst billigere:) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DA01BD&mcat= Lenke til kommentar
Straits Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Lian Li kabinettet mitt står hjemme og er i full drift, jeg ville ikke bytta det for alt i verden! Hatt chieftec før, var veldig fornøyd med det også, men er en litt annen kvalitet (føles billig) noe det også er.. hehe Unsett, jeg driter i hva det koster så lenge jeg blir fornøyd, takk Lian Li. Endret 27. september 2007 av X-c@libR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå