darkness| Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kunne tenkt meg å dra på en ikke altfor dyr weekendtur for å slappe av på et deilig hotell sammen med min kjære. Hvor anbefaler dere å dra? Vil helst kunne kjøre eller ta tog dit. Vi bor i Hønefoss, så jeg synes det er stress å reise til Gardemoen for å ta fly. Det går bort for mye tid. Noen som har vært på et digg hotell i Sverige eller andre steder i Norge? Gjerne et sted med gode restauranter i nærheten, og shoppingmuligheter (det siste er ikke så viktig). Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Et alternativ kan jo være å prøve seg på et fantasycruise hos ColorLine. Ikke at jeg har prøvd det selv, men jeg har hørt mye positivt om det. Ulempen er at avgang er 1400 og ankomst 0900, så man må ta litt fri fra jobben enten på fredag eller mandag avhengig av når man reiser. Kanskje ikke helt det du hadde tenkt, men er nå et forslag hvertfall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Vi skal på julebord med Color Magic i desember, så vi kommer nok ikke til å dra flere ganger i år i hvert fall Men det var et godt forslag. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vi skal på julebord med Color Magic i desember, så vi kommer nok ikke til å dra flere ganger i år i hvert fall Men det var et godt forslag. 9566385[/snapback] Hvis du vil ha bra restauranter og slikt er vel Gøteborg det nærmeste fra Hønefoss, i Sverige ihvertfall. Flere gode restauranter (og selvsagt billigere) i Gøta By enn i Oslo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja, vi har tenkt på Gøteborg Vet du om noe bra og billig hotell? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, vi har tenkt på Gøteborg Vet du om noe bra og billig hotell? 9572672[/snapback] Det er nok å velge mellom egentlig, selv har jeg bare bodd to netter på et middels hotell midt i byen (som het Hotel etellerannet, det er 7 år siden). Men Gøteborg har bla. 5 Scandic-hoteller, 1 Scandic Europe, 2 Spar Hotel, 1 Rica, 1 Radisson SAS, og et kobbel med mer eller mindre privateide Hotel XYZ. Tror prisene begynner på ca. 500 SEK pr. person for et delt dobbeltrom. Så kjempebillig blir det ikke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Synes det høres ut som en "billig" pris, jeg. Så lenge prisene er under 1400NOK pr. dobbeltrom for to personer, så overlever vi nok Skal jo trossalt kose oss. Lenke til kommentar
reiseglad Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Gode hotellsider http://www.venere.com/cgi/site/?ref=638316&lg=en&x=380&y=20& http://www.reiseplaneten.no/Venstremenyer/...lligste_hotell/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå