ErozbratH Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jobber hele natten på et sted hvor jeg ikke får installere noenting. Har funnet en no-download versjon av ICQ på www.icq2go. Funker bra det, men finnes det noe lignende for messenger? Hadde vært fint om noen kunne hjelpe en ensom sjel på nattestid Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 det er vell ikke akkurat plassen for MSN prat. tviler sterkt på att du får MSN nodownload ver. Men IRC har du på nodownload. http://chat.rt.ru/ den fungerer som en proxy, den viser ikke din egen IP. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Lekebil, hver så snill å ta en annen avatar, den er for stor, og tilslutt kommer alle avatarer til å bli fjernet hviss ikke de som har for store avvatarer slutter med det! Det er dumt å øddelegge for oss andre!!! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 om du adder MSN folk til hotmail-adresse lista di så kan du se hvem som er online... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 den er ikke stor, den er liten og søt *glise* Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jo, den er altfor stor. Den skal være max 50*50 og din er 84*84 Her er den samme pinguinen, men den er 48*48. Du kan legge inn denne som avartar http://www.xmlhack.com/images/penguin.gif Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 fil strl MAX er 6kb, min er på 4,9. så tror ikke det har noe for seg å si. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jo, den skal IKKE være større enn 50*50. Se her for mer info http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...2047&highlight= Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei du Lekebil, taå skift denne avataren! Når vi andre ikke får lov, skal heller ikke du kunne ha en så stor en! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 *roper* Allyse, hvor er du? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 eh... Hva skal du med en no-download versjon av MSN Messenger? Hvorfor ikke bare laste det ned? Og hva er problemet med at Lekebil har en litt stor avatar? Dere høres ut som små drittunger som griner etter en stor avatar Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vi "griner" fordi Lekebil har en altfor stor avatar. Når moderatorene på dette forumet har bestemt at max størrelse skal være 50*50, så skal ikke Lekebil få være noe unntak. Virker ikke som moderatorene har lagt merke til denne tråden enda. Når de gjør, så forsvinner nok Lekebil sin avatar ganske fort. Jeg har tilogmed lagt ut en link til samme pinguinbilde, men med korrekt størrelse (50*50). Burde ikke være så vanskelig å skifte Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Det var egentlig bare et spørsmål om messenger, ikke om avataren til Lekebil Men til Soldier_448; Problemet er at jeg ikke kan laste det ned. Sinnsyke restriksjoner her på jobb. Vet også at messenger ikke er så veldig bra, men det er nå der og på ICQ folka mine er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå