Saetre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Jeg lagde denne tråden siden jeg elsker denne filmen. Jeg kjøpte den for å bruke opp pengene mine i Sverige, tro det eller ei. Filmen handler om en "Klerk" som ikke har følelser. Hans jobb er å arrestere dem so ikke tar "medisinen" sin. Dette er langt inn i fremtiden men det er ikke futuristiske våpen. Det er en mann som styrer verden og han har funnet et stoff som tar vekk alle følelsene til menneskene. Han gjør dette siden det har nettopp vært en krig som ikke må skje igjen. Dette stoffet gjør at ingen kan føle kjærlighet eller hat. Men det er noen som ikke tar dette stoffet som blir kalt motstandere. En dag slutter John Preston å ta denne medisinen. Han blir derfor med i motstandsgruppen og bekjemper "Klerkene". Filmen er veldig bra og jeg anbefaler den sterkt. Detter er Action/Sci-Fi på det aller beste. Denne filmen kan minne litt om Matrix på grunn av "Fight scenene". Jeg gir denne filmen 9/10. Her er et klipp fra filmen: Det er elending musikk men ikke bry deg om det. John Preston - Christian Bale Brandt - Taye Diggs Elron Partridge - Sean Bean Jurgen - William Fichtner Mary O'Brien - Emily Watson Kjøp denne filmen, du kommer til å elske den! Endret 20. september 2007 av Saetre Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jess, har sett den. Underholdende film, om enn en smule overdreven for min smak. Elsker jo mange dystopiske sci-fi's, selv om du ser at Equlibrium er lagd med et smalt budsjett. Kan jo også trekke frem at jeg digger Christian Bale, så filmen er jo solid bare pga hans tilstedeværelse. 7/10 i min bok. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Helt enig! Christian Bale var litt av grunnen til at jeg kjøpte filmen. Filmen er veldig bra lagd til å ha så smalt budsjett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Helt enig! Christian Bale var litt av grunnen til at jeg kjøpte filmen.Filmen er veldig bra lagd til å ha så smalt budsjett. 9534041[/snapback] Se hva moderator har skrevet og før deg etter det, hvis du ønsker at tråden vil leve Elsker filmen (som forøvrig skrives Equilibrium). Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kul film men masse herlig skytescener. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jess, har sett den. Underholdende film, om enn en smule overdreven for min smak. Elsker jo mange dystopiske sci-fi's, selv om du ser at Equlibrium er lagd med et smalt budsjett. Kan jo også trekke frem at jeg digger Christian Bale, så filmen er jo solid bare pga hans tilstedeværelse. 7/10 i min bok. 9533743[/snapback] Den var jo overdrevent på mange måter, men på samme måte som i Matrix ble dette svært stilig... Gun-Kata var utrolig stilig. Historien er jo også svært god fra et rent psykologisk synspunkt... Det er en litt tenkefilm...med svært god action.. Enig med trådstarter... 9/10... Totalt undervurdert film. Denne var selvsagt et must i hylla mi Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg ble dritskuffa av den filmen her. Historien er tam og enkel og actionscenene blir bare for dumme. Det blir som en dårlig The Matrix. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg ble dritskuffa av den filmen her. Historien er tam og enkel og actionscenene blir bare for dumme. Det blir som en dårlig The Matrix. 9577007[/snapback] whatever Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hardtslående argumenter du fyrer opp der H1lle! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Utrolig lite oversiktlig, dårlig grammatikk og en dårlig beskrivelse av filmen. Lite fengende skrevet og... Skriv heller slike "anmeldelser" i "Mini-anmeldelse av den siste filmen du så"-tråden. Spar oss for slikt tjafs... There, I said it! Shoot me... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Meget underholdende film. Godt koreograferte kampscener og ikke minst Christian Bale. Det er selvfølgelig veldig overdrevet, men hvis du klarer å leve deg inn i filmen eller bare ignorere det, så er det en ganske så god film synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå