lisa_fehn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei. Etter hjelp og råd her på forumet så misstenker jeg at psu'en er dårlig, da PC-en ikke klarer spill. Jeg har en annen pc stående i kjelleren som jeg tenkte jeg kunne ta psu fra, men så kommer problemet mitt; min pc har 350w og den PC-en jeg har tenkt til å ta psu fra har bare 250w. Kan jeg bytte over? Som sagt gjelder det bare testing om min psu er ødelagt. Er den det kjøper jeg selvfølgelig ny, og lar ikke den med 250w sitte i. Endret 20. september 2007 av lisa_fehn Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bør ikke være vanskelig å teste. Ta ut strømtilførsel til hovedkortet, og koble til harddisk. Altså et minimum av hva du trenger for å spille. Hva er det som gjør at du mistenker at PSU'en er dårlig? Hvordan skjer dette? Lenke til kommentar
lisa_fehn Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832669 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Når jeg leser specsa dine: AMD athlon 64prossesor 3000+ 2GHz 512Mbit ram ATI Radeon 9800XXL skjermkort Virker det ikke som om 350W skal være altfor lite for å si det slik. Men det høres ut som du du gerenerer mye varme. Er det mye støv i PC-en? har du sjekket loggen på PC-en for å se hva PC-en loggfører? Hvilken strømforsyning har du? Det er stor forskjell fra en NoName PSU til en kvalitets PSU. BH Lenke til kommentar
lisa_fehn Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har en fortron source psu. Har kabinettet opent nå og det er nada støv. Men skjermkortet utgir mye varme, og vifta på kortet går ikke sånn råfort. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hadde problemer selv med en strømforsyning noname som ga for lite strøm. Ga ingen signaler, bortsett fra at PC-en etter en viss tid begynte å restarte sånn helt uten videre. Ville testet en ny strømforsyning siden du ikke har noe støv som kan virke inn... Har du testet temperaturer i kabinettet? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har du kikka med lommelykt på kjøleribber og inn i strømforsyningen? mye støv som legger seg der som du gjerne ikke ser før du faktisk titter spesielt etter det. Jeg fjerna en hybelkanin fra min fortron/source 300W, den så helt fin ut da jeg inspiserte den utvendig.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Trykkluft på boks er fint å fjerne hybelkaniner som ikke vil flytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå