tonsvik Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kan ikke denne brukes med Windows Vista: Western Digital 500GB My Book Premium Vista står ikke under system requirements hos MPX, der står det System Requirements Available USB Port Windows® 98SE/Me/2000/XP or, Mac® OS X 10.2.8+ Er det noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vill nokk tro at det skal funke rimelig bra Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde litt problemer med og få rett driver, men den som flølger med HD fungerer. Jeg måtte prøve noen ganger, og plutselig funka det. Jeg installerte drivere manuelt. Eneste som er litt irriterende i forhold til XP er at det er vanskelig og få slått dem av med "safe removal" funksjonen...virker som det er mer aktivitet på HD nå enn med XP... Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har akkurat samme harddisk, og den fungere i vista. Eneste problemet er når jeg bruker firewire går overføringen veldig tregt (~12 MB/s). Dette har nok noe med driveren og gjøre, men betyr egentlig ikke så mye når jeg får over 30 MB/s med usb kabelen. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde litt problemer med og få rett driver, men den som flølger med HD fungerer. Jeg måtte prøve noen ganger, og plutselig funka det. Jeg installerte drivere manuelt. 9534211[/snapback] Hvor fikk du de driverne fra? På hjemmesiden til WD finner jeg bare til Windows under Vista. Har selv problemer med1 av de 3 WDene jeg har. Den virket før men falt plutselig ut i løpet av en natt. Da ble den umulig å finne av Vista lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå