Gå til innhold

Nintendo overraskelse i september?


husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
fortsatt ingen svar på hva celshading er? :hmm:

9560948[/snapback]

Kort fortalt er det en felles beskrivelse på grafikk som prøver å se hånd-tegnet ut, for på den måten få samme uttrykk som vi er vant fra tegneserier og tegnefilmer. Kjente spill med Cel-shading er Zeda: Wind Waker, Crackdown, XIII, Jet Set Radio, Tales of symphonia, Killer7...

Lenke til kommentar
fortsatt ingen svar på hva celshading er? :hmm:

9560948[/snapback]

Kort fortalt er det en felles beskrivelse på grafikk som prøver å se hånd-tegnet ut, for på den måten få samme uttrykk som vi er vant fra tegneserier og tegnefilmer. Kjente spill med Cel-shading er Zeda: Wind Waker, Crackdown, XIII, Jet Set Radio, Tales of symphonia, Killer7...

9562120[/snapback]

 

Celshading.com, Wikipedia.org. Det var som faen hvor late folk er. Krever det så mye å skrive "cel shading" i google-søkeruten i forhold til å opprette en post her?

Lenke til kommentar

Men en ting skjønner ikke jeg, når dere snakker om dette med Online. De kan vel ikke skifte ut hele online systemet med Friend Codes? Hva med de spillene som allerede er lansert med dette systemet?

Å skifte ut hele systemet vil vel kreve at de må gjøre om OSet til Wiien litt? Må vel skifte ut hele adresse boka og allt da? Og hva med manualen til Wiien? :p Den forklarer jo friend codes systemet slik det er i dag, da må de vel skifte ut alle manualene også da? Mannen i gata som ikke er så flink med spill konsoller leser vel manualen nøye, er ikke så lett når manualen hans plutselig sier feil da.

 

Nei, skjønner ikke helt hvordan de skal klare å løse dette jeg. Noen som kan forklare? :)

 

Ellers håper jeg også på tastatur støtte i Opera, skjønner ikke hvorfor de ikke bare har lagt til en liten update som fisker dette.

Lenke til kommentar

Nei, skjønner ikke helt hvordan de skal klare å løse dette jeg. Noen som kan forklare? :)

9564360[/snapback]

Stort sett alle onlinespill har brukt Mii-ene som "profiler". Da vil det være mulig å få det til.

 

Uansett bare en håp, og absolutt ikke noe håndfast her. Men Nintendo stengte ned sitt eget forum for få dager siden, og vil relansere Nintendo.com i en ny form. Kanskje kan det kan være et hint til noe onlinebasert?

Lenke til kommentar

Nei, skjønner ikke helt hvordan de skal klare å løse dette jeg. Noen som kan forklare? :)

9564360[/snapback]

Stort sett alle onlinespill har brukt Mii-ene som "profiler". Da vil det være mulig å få det til.

 

Uansett bare en håp, og absolutt ikke noe håndfast her. Men Nintendo stengte ned sitt eget forum for få dager siden, og vil relansere Nintendo.com i en ny form. Kanskje kan det kan være et hint til noe onlinebasert?

9564618[/snapback]

Jojo, skjønner at det bare er et håp. Men sa ikke Nintendo akkurat at SSBB vil bruke FC systemet? Det spillet blir jo ikke lansert før om lenge. Er vel litt rart om de skal ta tilbake det om Online delen til SSBB?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...