Gå til innhold

SE P1i - "Artifacts" på sjermen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg en P1i på Elkjøp på mandag, og jeg har merket noe rart med skjermen helt fra jeg slo den på første gang... I midten av statusbaren på toppen av skjermen så kommer det noen ganger noen piksler som ikke oppdaterer seg, eller de viser feil. Ser ut som artifacts for å bruke et mer kjent ord fra pc-verdenen... Det er ikke de samme pikslene det er snakk om, da dette kommer i forskjellige "mønster". Noen av disse artifactene blir borte etter kort tid, mens noen blir værende til jeg åpner et program eller endrer visning. Og det er kun innenfor et visst område på skjermen.

Det jeg lurer på er om andre også har opplevd det samme, eller om det er noe feil med min telefon?

Dersom jeg leverer tilbake telefonen innen en uke, så vil det vel bety at telefonen er DOA (dead on arrival), og at jeg vil få en ny telefon?

Edit: endret tittel og lagt til bilde

post-14616-1190281239_thumb.jpg

post-14616-1190281568_thumb.jpg

post-14616-1190281574_thumb.jpg

post-14616-1190281580_thumb.jpg

Endret av janvmoen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ser det ut som det muligens er noe galt med grafikkminnet e.l.

Tror jeg ville prøvd å få byttet telefonen ja. Ikke minst fordi en slik liten feil, gjerne er tegn på at større feil kommer til å oppleves i fremtiden.

Skrevet
Uansett så har jo Elkjøp 30 dager åpent kjøp...

9533874[/snapback]

Som ikke gjelder mobiltelefoner... Dette står på kvitteringen din... I tillegg finner du det på www.elkjop.no

30 dagers full returrett

Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering

Så det blir nok en ny telefon på meg ja...

9533874[/snapback]

Nja... Da må du nok gå for teknisk doa (dead on arrival)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...