ZoomZoom McMoen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) Kjøpte meg en P1i på Elkjøp på mandag, og jeg har merket noe rart med skjermen helt fra jeg slo den på første gang... I midten av statusbaren på toppen av skjermen så kommer det noen ganger noen piksler som ikke oppdaterer seg, eller de viser feil. Ser ut som artifacts for å bruke et mer kjent ord fra pc-verdenen... Det er ikke de samme pikslene det er snakk om, da dette kommer i forskjellige "mønster". Noen av disse artifactene blir borte etter kort tid, mens noen blir værende til jeg åpner et program eller endrer visning. Og det er kun innenfor et visst område på skjermen. Det jeg lurer på er om andre også har opplevd det samme, eller om det er noe feil med min telefon? Dersom jeg leverer tilbake telefonen innen en uke, så vil det vel bety at telefonen er DOA (dead on arrival), og at jeg vil få en ny telefon? Edit: endret tittel og lagt til bilde Endret 20. september 2007 av janvmoen
cyclo Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 For meg ser det ut som det muligens er noe galt med grafikkminnet e.l. Tror jeg ville prøvd å få byttet telefonen ja. Ikke minst fordi en slik liten feil, gjerne er tegn på at større feil kommer til å oppleves i fremtiden.
ZoomZoom McMoen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Er litt det jeg tenker på også... Hvor lenge går det før det virkelig skjer noe... Uansett så har jo Elkjøp 30 dager åpent kjøp... Så det blir nok en ny telefon på meg ja...
Leeland Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Uansett så har jo Elkjøp 30 dager åpent kjøp... 9533874[/snapback] Som ikke gjelder mobiltelefoner... Dette står på kvitteringen din... I tillegg finner du det på www.elkjop.no 30 dagers full returrett Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og personlig pleieprodukter (barbermaskiner m.m). Husk å ta med kvittering Så det blir nok en ny telefon på meg ja... 9533874[/snapback] Nja... Da må du nok gå for teknisk doa (dead on arrival)
ZoomZoom McMoen Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Var litt kjapp med 30 dageren, jeg så at Elkjøp ikke har den på mobiler, men byttet telefon for et par timer siden, og den gikk som DAO... Så lenge det var innenfor 7 dager, så ble den byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå