Gå til innhold

Final Fantasy VII, anyone?

cas22

Anbefalte innlegg

Heisann

For et par uker siden oppdaget jeg til min store forferdelse at favorittspillet mitt, Final Fantasy VII til PS1, dessverre ikke fungerer lenger... Det kan jeg jo rett og slett ikke leve med, så nå er jeg på utkikk etter noen som kanskje vil selge sin versjon til en OK pris. Noen som vet om spillbutikker som kanskje selger dette spillet, eller som kanskje vil selge spillet privat?

Hvis noen vil selge privat, send en PM eller en mail til [email protected], butikkanbefalinger går i tråden.

Takker på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig, Slugge, det går an, men så er det liksom ikke bare det at jeg vil spille spillet som er poenget. Er veldig viktig for meg å ha selve spillet til PS1 i samlingen min når det etter min mening er tidenes beste spill, uansett konsoll. Takk for gode svar fra dere andre, men hadde mer vært ute etter å få kjøpt fra Norge, hvis det hadde vært mulig :)

Lenke til kommentar

Ja, har også prøvd Kelkoo, og fant til slutt spillet på megastorenorge.no. Der har jeg imidlertid ventet på å få spillet i 3 uker, og fremdeles står det at de venter på leverandøren, så blir nok å avbestille derifra. De sto jo tross alt at jeg ville motta spillet innen 10 dager. Må nok bare bite i det sure eplet og betale ekstra for å få kjøpt det fra Sverige eller noe i den duren...

Edit: Leif...

Endret av cas22
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...