nickmac Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Kameraet på telefon er dårlig (skal være 3,2 mp og superduper). tror jeg har prøvd det meste av innstillinger, noen som har et tiger-triks som fikser? Jeg har installert all software på nytt og pusset linsen, men uten hell. Takker for hjelp Endret 20. september 2007 av nickmac Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kameraet på telefon er dårlig (skal være 3,2 mp og superduper). tror jeg har prøvd det meste av innstillinger, noen som har et tiger-triks som fikser? Jeg har installert all software på nytt og pusset linsen, men uten hell. Takker for hjelp 9533481[/snapback] Blurry er vel sannsynligvis pga bevegelse. Bruk så liten lukkertid som mulig, om du velger automatikk så sett kameraet på "sport". I tillegg bør du støtte kameraet på et bord eller lignende, aller helst bruke stativ. Lenke til kommentar
nickmac Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Har prøvd som du sa, men virker ikke som om kamera klarer å fokusere i det hele tatt. stativ hjalp lite. har prøvd alle innstillinger men med samme resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå