Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du får prøve deg mot min Saab så blir brødbilen din stusselig 9576149[/snapback] Det er da mange biler som kjører fra min.... Men mener du at hvilken som helst Saab kjører fra meg? Det er nok i så tillfelle ikke helt riktig håper jeg... hehe. Men leter du frem en ny Saab som kjører fra meg, så skal du grave ganske dypt i lommeboken... det er helt sikkert.. hehe. Grunnen til dette, er at jeg har en Varebil 9577384[/snapback] Nei da trenger ikke grave så dypt bare å kjøpe en standar Saab turbo og chippe den og BANG du er langt bak 9578107[/snapback] Mulig du har rett... Men hvilken saab snakker du om? Og hvilke specs har en slik bil med chip? Sisit men ikke minst... Hva er prisen? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Du får prøve deg mot min Saab så blir brødbilen din stusselig 9576149[/snapback] Det er da mange biler som kjører fra min.... Men mener du at hvilken som helst Saab kjører fra meg? Det er nok i så tillfelle ikke helt riktig håper jeg... hehe. Men leter du frem en ny Saab som kjører fra meg, så skal du grave ganske dypt i lommeboken... det er helt sikkert.. hehe. Grunnen til dette, er at jeg har en Varebil 9577384[/snapback] Nei da trenger ikke grave så dypt bare å kjøpe en standar Saab turbo og chippe den og BANG du er langt bak 9578107[/snapback] Mulig du har rett... Men hvilken saab snakker du om? Og hvilke specs har en slik bil med chip? Sisit men ikke minst... Hva er prisen? 9578119[/snapback] Dette er min ca 300HK i overkant en helt orginal 2.0T Sportedition med visse modifikasjoner.. Pris på trimming rundt 15.000,- det er med eksos og luftfilter. http://www.garaget.org/?car=23453 Endret 26. september 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Man kan da ikke sammenligne detta da... 1. Du har en eldre bil. 2. Du har nok gjort mer enn å bare chippe bilen. Jeg snakker om nye orginale biler hvor man ikke har røsket ut og skiftet det som er under huven. Det blir jo som å sammenligne en eldre cosworth med 400HK'er med din bil det. Ikke helt rettferdig. MEN... Bilen din bør gå bedre enn min ja... det har du rett i. Hvis ikke hadde jeg solgt den med det samme... hehe Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Men du kjører jo en stor loff med "riste"-diesel! Takk og lov skal nå flere vanlige biler ikke lengre kunne kjøpes på grønne skilt så man kan snuske seg unna avgifter! http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=171387 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tror nok jeg skal få råd til en ny bil selv om avgiftene øker, eller grønne skilt blir borte. Men man sparer jo der man sparer kan. Vertfall hvis man ikke trenger fler enn to seter alikevel. Men du er kanskje en type som gledelig setter inn 130.000 kr. på en miljøkonto, selv om du ikke må? Når du snakker på en slik måte høres du ikke noe annet enn missunnelig ut egentlig... men men... Det at du kaller bilen min "loff med ristediesel" bare fører jeg inn i rekken av alle de andre oppfinnsomme og kanskje ikke vel så formulerte kallenavn på min bil. Du kan kalle bilen min hva du vil du... for all del... VW ruler fortsatt gata hehe Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Man kan da ikke sammenligne detta da... 1. Du har en eldre bil. 2. Du har nok gjort mer enn å bare chippe bilen. Jeg snakker om nye orginale biler hvor man ikke har røsket ut og skiftet det som er under huven. 9578168[/snapback] Du har da chippet din og vel? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Skal si dere går OT nå, but anyway. Jeg har selv en helt ny CR-V, og jeg må si meg meget fornøyd. Fantastisk motor, meget bra komfor og kjøreegenskaper. CR-V prøver ikke å være noe den ikke er, slik X3 prøver å være X5. Selv liker jeg meget godt utsendet på nye CR-V, men det takket være litt ekstrautstyr. Her er min Honda CR-V 2.2 i-CTDi Executive Gigaflow: Smaken er som baken, men mellom oss må baken være som smaken. Touran har et godt stykke igjen på komforen til nye CR-V. Dette er min erfaring fra min bil og fra min fars Touran. Endret 26. september 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Man kan da ikke sammenligne detta da... 1. Du har en eldre bil. 2. Du har nok gjort mer enn å bare chippe bilen. Jeg snakker om nye orginale biler hvor man ikke har røsket ut og skiftet det som er under huven. 9578168[/snapback] Du har da chippet din og vel? 9578966[/snapback] Joda... chipping er "lov" Men er nok større prosjekt en chipping, som er gjort med Saab'en... siden den har over 300HK'er... Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skal si dere går OT nå, but anyway. 9578984[/snapback] Det skled litt ut kan du si :!: Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 men uansett, jeg syns bare ikke nye cr-v er noe fin. meget spesielt og stygt design etter min mening.. X3 er mye finere/kulere. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Man kan da ikke sammenligne detta da... 1. Du har en eldre bil. 2. Du har nok gjort mer enn å bare chippe bilen. Jeg snakker om nye orginale biler hvor man ikke har røsket ut og skiftet det som er under huven. 9578168[/snapback] Du har da chippet din og vel? 9578966[/snapback] Joda... chipping er "lov" Men er nok større prosjekt en chipping, som er gjort med Saab'en... siden den har over 300HK'er... 9579105[/snapback] Ikke mye faktisk, denne bilen kan renhippes til 270HK da de er veldig trimmingsvillige og er derfor meget populære i Sverige. Jeg har litt større turbo og RS eksos og sportfilter som utgør ca 40 HK mer. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Men man må jo uansett ta med nybilprisen på bilen du snakker om, hvis det skal være sammenlignbart. Tviler på at en orginal Saab av typen du har koster under 380.000 kr. helt ny? Svar meg på PM du... så slipper vi og forsøple denne tråden noe mere... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er ikke int uansett for trådstarter så jeg bare komenterte en feil du skrev om min trimming og tråden er nok allerede forsøplet nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå