NuB Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er ikke så veldig inne i moderne avanserte spill, pcen takler det foreløpig ikke, men på meg kan det virke som markedet kun består av "beveg deg i et 3d-landskap og skyt mot monstre eller soldater du måtte støte på". Enten det eller simulatorting som somcity. Har jeg rett i mine antagelser? Den type spill virker jo litt ensformig da. Jada jeg regner med mange har innlagt spesielle missions og lignende som gir de egenart, men... Finnes ikke de gode gamle plattformspillene lenger? Tenker også på spill som bygger på en helt egen idé, som f.eks Tetris en gang hadde. Har prøvd noe jeg synes var litt originalt på xbox men hva det het husker jeg ikke... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bomber Fun er jo litt morsomt. Homeworld, Hegemonia m.fl er ganske gøy og utfordrende (RTS i full 3D, 6 frihetsgrader), pinball-spill blir jeg aldri lei av. Impossible Creatures er jo også noe annorlunda. Plattformspill, huhm, der er visstnok Metroid Prime helt gigantisk. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er som regel Fps spillene som folk snakker om nå for tida.. veit ikke hvorfor! Det kommer faktisk ut mange andre spill og som jeg aldri har hørt om og som faktisk er ganske konge spill.. et eksempel er aquanox som jeg fikk med starforce kortet mitt. hadde aldri hørt om det jeg .. men tøft var det nå! et ubåtspill.. ligner faktisk litt på fps spill.. (øøh) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 FPS er populært, men jeg tror nordmenn er ekstra glad i FPS. Veldig mange som er opptatt av det på dette forumet hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå