eka_mouse Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 :!: No har eg kjøpt men en Compal IFL90. Gleder meg til den kommer. Har sett at folk lurer på saker å ting, så eg skal gjerne saver på spm. når jeg får min!! Har jeg gjort et bra kjøp? Eg valgte 2ghz og 2Gb ram... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hvor mye ga du da? Her står det litt om hvorvidt det er et godt kjøp eller ikke: http://www.dinside.no/php/art.php?id=383858 (IFL90+) Endret 20. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 skal bestille denne snart Lenke til kommentar
maets Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Bestilte min den 9. September og blir neppe sendt før ut i neste uke, så det er bare å smøre seg med tolmodighet, for køen er stor ! (Mye pågang hos multicom) Compal har en egen tråd, så det ville vært greiere om du hadde benyttet deg av den for å få samlet alt av fakta og meninger om den der. clicky Jeg fyrte av med alt det heftigste. så prisen var vell på 14700,- Altså det koster mer en det smaker å oppgradere IFL90+, så i grunn har du gjort et godt valg om du har et nokså stramt budjsett. Jeg gleder meg veldig til å sette meg ned med denne laptopen å teste ytelse, klokking og div. ting. Ta heller en tur innom den tråden om du lurer på noe ! Endret 20. september 2007 av maets Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Bestilte min den 9. September og blir neppe sendt før ut i neste uke, så det er bare å smøre seg med tolmodighet, for køen er stor !(Mye pågang hos multicom) Compal har en egen tråd, så det ville vært greiere om du hadde benyttet deg av den for å få samlet alt av fakta og meninger om den der. clicky Jeg fyrte av med alt det heftigste. så prisen var vell på 14700,- Altså det koster mer en det smaker å oppgradere IFL90+, så i grunn har du gjort et godt valg om du har et nokså stramt budjsett. Jeg gleder meg veldig til å sette meg ned med denne laptopen å teste ytelse, klokking og div. ting. Ta heller en tur innom den tråden om du lurer på noe ! 9535742[/snapback] shitting me right? åssen kunne du ha det heftigste på den og bare betale 14 k ? Du mener vel compal 1fl 90 du, ikke compal ifl90+ Endret 20. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
maets Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Uten OS Mener IFL90+ Ja ! Endret 20. september 2007 av maets Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) åja, det forklarer jo saken *EDIT: følger ifl 90 med 9 cellers batteri? Endret 20. september 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå