Gå til innhold

Kjøpt Compal IFL90

eka_mouse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte min den 9. September og blir neppe sendt før ut i neste uke, så det er bare å smøre seg med tolmodighet, for køen er stor !

(Mye pågang hos multicom)

Compal har en egen tråd, så det ville vært greiere om du hadde benyttet deg av den for å få samlet alt av fakta og meninger om den der. :)clicky

Jeg fyrte av med alt det heftigste. så prisen var vell på 14700,-

Altså det koster mer en det smaker å oppgradere IFL90+, så i grunn har du gjort et godt valg om du har et nokså stramt budjsett.

Jeg gleder meg veldig til å sette meg ned med denne laptopen å teste ytelse, klokking og div. ting.

Ta heller en tur innom den tråden om du lurer på noe ! :thumbup:

Endret av maets
Lenke til kommentar
Bestilte min den 9. September og blir neppe sendt før ut  i neste uke, så det er bare å smøre seg med tolmodighet, for køen er stor !

(Mye pågang hos multicom)

Compal har en egen tråd, så det ville vært greiere om du hadde benyttet deg av den for å få samlet alt av fakta og meninger om den der. :)clicky

Jeg fyrte av med alt det heftigste. så prisen var vell på 14700,-

Altså det koster mer en det smaker å oppgradere IFL90+, så i grunn har du gjort et godt valg om du har et nokså stramt budjsett.

Jeg gleder meg veldig til å sette meg ned med denne laptopen å teste ytelse, klokking og div. ting.

Ta heller en tur innom den tråden om du lurer på noe ! :thumbup:

9535742[/snapback]

shitting me right?

åssen kunne du ha det heftigste på den og bare betale 14 k ? Du mener vel compal 1fl 90 du, ikke compal ifl90+

Endret av thomasy932
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...