trettifire Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heisann Har behov for en USB splittkabel, men finner ikke noe hos noen websjapper. Jeg har nemlig en USB-utgang som ikke gir nok strøm til å drive en Passport-disk, så jeg må dra strøm fra to USB-porter for å drive disken. Det jeg trenger er altså en USB-kabel med to A-male plugger som begge leder til en mini-USB B-plugg. Noen som vet hvor de kan framskaffes? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hmmm...hva med å kjøpe deg en USB-hub med egen strømforsyning? Koster ikke allverden dette. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hmmm...hva med å kjøpe deg en USB-hub med egen strømforsyning? Koster ikke allverden dette. 9539076[/snapback] Blir litt unconvenient å ha med i skogen :-). Må kunne kjøre den direkte fra PC-en. Er det mulig å lage en 2XUSB A Male -> USB B-mini ved å lodde på en ekstra USB-kabel direkte til Mini USB'en? Lenke til kommentar
mikael_rev Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det mulig å lage en 2XUSB A Male -> USB B-mini ved å lodde på en ekstra USB-kabel direkte til Mini USB'en? Jeg har samme problem med samme type disk. Har du funnet kabel, eller laget den selv? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 http://www.pixmania.com/no/no/r/2-kabel-male ? prøvde å google det, vet ikke hva det er selv :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå