newman221 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har jeg en døende PSU? Det kommer en høyfrekvent pipende lyd fra PSU. Spesielt merkelig er det at den piper når Opera/IE er oppe. Da piper PSU på f.eks VG, men stopper når jeg scroller fort kontinuerlig opp og ned på siden.. hva kan det være? Har forresten byttet HK, CPU og ram fra AMD til Intel. Har Nexus/FortronSource 400W strømforsyning. Specs: Intel E6750 2x1024MB Corsair ram på 2,1V nVidia 7800GT samsung T166 500GB HD Creative Audigy ZS 2 dvd-brenner Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 har samme problemet bare at det piper hele tiden selv når PC-en e av. henger meg med på tråden. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Min Fortron/Source 350W gjør det samme, men lavt nok til at jeg ikke hører det når kabinettet er igjen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 min har vært perfekt i nesten 4 år nå, fantastisk PSU. Men nå etter at jeg har bytta to hovedkort sikkert 6 ganger (var no problemer med ett av dem..) Men nå før helga begynte den å pipe.. Skal jeg da bite i surt eple og kjøpe en ny stillegående, eller..? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sikkert lakken mellom platene i spolehuset som er falt av og da kan det høres noe ulyder. Har fikset noen, bare ved å spraye klarlakk inn mellom bladene. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 hmmm, da må jeg kjøpe klarlakk og skru opp strømforsyninga.. hørtes fristende ut å kjøpe ny strømforsyning.. sammen med en sata-dvd-brenner.. noen som veit om det er noen ulemper med dem..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå