diosyris Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har spilt igjennom Airborne nå, og må si jeg er mektig imponert. Mine spesifikasjoner er: Amd X2 5200+ @ 2,7 gb Kingston HyperX 4 x 1gb ram 800 mhz Powercolor Radeon 1950 Xtx Kjørte dette spillet uten problemer med alt på fullt. Flott grafikk og stemningsfull musikk. Har alltid likt dette spillet og gamlefølelsen er tilbake med tanke på multidelen, med oppgraderte brett som destroyed village mm. Minuset med Airborne er at det er litt kort. Kjøpte på lørdag, ferdig på søndag Fant mange bugs underveis som feks. medkit som var umulig å få tak på samt at det ikke gikk ann å huke seg ned på heisen på siste oppdraget. Kommer nok en patch om litt. Svein Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har kun spilt demoen et par-tre ganger men syntes underholdningsverdien er ganske bra. Litt streng kritikk kanskje, man må ta spillet for det det er. Det er ganske forskjellig opplevelse å hoppe inn i grønn sone og gå rundt på gateplan enn å hoppe rundt på takene og støtte egne tropper ovenifra. Litt moro å lande rett i bikuben og sprenge målet uten å ha skutt en eneste soldat også. Godt gammelt action skytespill med god underholdningsverdi spør du meg. Greit å ha som avveskling når man har vridd huet i stykker for å klare et oppdrag i Company of Heroes. Lenke til kommentar
Bjokko Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vurderer å kjøpe dette spilet (har xbox 360 demoen). Synest demoen er veldig bra. tror jeg ville ha 8 av 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg