EmmJay Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Kan jeg få spørre hvilken maskin dette spillet ble testet på ? Virker som jeg spilte ett helt annerledes spill. 9539495[/snapback] Testet på Xbox 360 samt to ulike PC-er: AMD Athlon 64 X2 4000, 2 GB Ram, Asus GeForce 8500GT Dualcore 3,2 Ghz 2 GB Ram, GeForce 7900 GS Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Strengeste karakteren jeg har sett på spillet, ligger mellom 7\8 stort seett på nettet, som jeg er enig i. Ser spillet er testet på men medicore pc, mulig opplevelsen ikke blir helt den samme som jeg fikk pga det. Helt greit at det ikke er autentisk, det er ikke det det prøver være heller. Flere som sier sin mening om spillet i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=827931&hl= Endret 21. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Anmeldermaskin: Pentium VIIV Dualcore 3.2 GHz, 2048 MB RAM, Aopen GeForce GT 7900GS, Windows XP Kva slags cpu du har i den anmelder PC-en din? Er vel noken romertall inni der, men... Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) For de som lurer: Spillet funker greit på Vista 64 bit versjonen. Synes at flerspilldelen er tynn, men håper det kommer en patch med bedre valgmuligheter for hvilket spillserver du vil inn på. Har spillt endel på BF2/2142 som har ett meget bra multiplayer oppsett. Få dedikerte servere. edit: smiley Endret 21. september 2007 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg er ikke av de rike, og er litt lei WW2 nå, så jeg går for COD4. 9534216[/snapback] Samma her Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Anmeldermaskin: Pentium VIIV Dualcore 3.2 GHz, 2048 MB RAM, Aopen GeForce GT 7900GS, Windows XP Kva slags cpu du har i den anmelder PC-en din? Er vel noken romertall inni der, men... 9544531[/snapback] Hm? Du siterer jo svaret på ditt eget spørsmål. Mer info om prosessoren: http://www.intel.com/personal/our-technology/viiv/index.htm Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har en liten mett mage for WW2 shootere, når man har drept nok Nazister til å fylle alle Finlands sjøer med blod og fremdeles har litt til overs blir man til slutt lei av Tysk-Engelsk og slikt. Men jeg er og svak for hjernedød action, hvor man blir "fortalt" hvor man skal gå. Et spill hvor man bare kan skyte og skyte og ikke tenke på hva man skyter. Så regner med at over tid blir dette å finne veien i mine hender ja. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tja ikke helt riktig i forhold til det spiller vi snakker om det du sier der, tror du blir overasket om du tester det. Du begynner nemlig alltid fra et fly, på veien ned ser du hele brettet og kan velge hvor du ønsker å starte. Du kan starte på alt fra toppen av kirketårn til mitt i kaoset (da dør du dog fort ). Så velger du selv hvilken rekkefølge du ønsker å ta oppdragene. Jeg likte spillet godt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Til tross for at det egentlig er temmelig lite nyskapende, er det fælt gøy. Det største problemet jeg har er de totalt urealistiske Panzerfaust- og MG42-elitetroppene. Det er rett og slett plagsomt å møte på hauger av soldater som skyter på fiendtlig infanteri med antipanserraketter ment for å slå gjennom 15-20cm med panser eller bunkere eller elitesoldater/übermenschen av den typen som klarer rekylen fra en MG42. Ja, det skaper variasjon i spillet, mye av problemet med andre skytespill er at du kun møter på tropper som har maskinpistoler og rifler som skyter i vildens sky mens de skriker tilfeldige kommandoer på tysk, noe spillet til dels har klart å unngå ved rangeringssystemet på soldatene, men de er fremdeles soldater som kan meies ned med noen kjappe skudd med en Thomson, samme om det er italienske svartskjorter eller en SS-offiser. Våpensystemet er kjekt, men rekkevidden på våpnene grenser til latterlig, i tillegg til at fienden er irriterende flinke på å skyte etter nettopp deg. Man bruker ikke maskinpistoler til å skyte i vilden sky etter en snikskytter i et kirketårn. Lenke til kommentar
prebinho0 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvordan endrer man på grafikken? jeg klarer det ikke atter at jeg først stillte den inn! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har en liten mett mage for WW2 shootere, når man har drept nok Nazister til å fylle alle Finlands sjøer med blod og fremdeles har litt til overs blir man til slutt lei av Tysk-Engelsk og slikt. Men jeg er og svak for hjernedød action, hvor man blir "fortalt" hvor man skal gå. Et spill hvor man bare kan skyte og skyte og ikke tenke på hva man skyter. Så regner med at over tid blir dette å finne veien i mine hender ja. 9545067[/snapback] Serious Sam The First- og Second Encounter, kanskje de to beste skytespillene jeg har spilt :!: Realisme finnes jo ikke, men spille 4 kompiser på split-screen, og slakte monstre med de mest sinnssyke og urealistiske våpnene du noen gang har sett, er og blir utrolig morsomt Eneste som er så synd et at jeg har spilt de to spillene så mange ganger at det ikke lengre er noe morsomt Pluss at grafikken er litt vell "out-of-date", var synd at Serious Sam 2 ble en så stor skuffelse. Skulle gjerne sett en oppfrisket versjon av First- og Second Encounter, med litt bedre grafikk, nye baner og større monstre Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 MP er en katastrofe. men er jo EA som spyr ut spillet for fort som vanlig. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) MP er en katastrofe. men er jo EA som spyr ut spillet for fort som vanlig. ? hva er en katastrofe med det. Er jo fint om du forklarer litt rundt hva du mener når du først lager en post, isteden for å spy det ut Spillet har stort sett fått 7\8 rundt omkring (bortsett fra gamer.no som etter min mening er for strenge), det er jo langt fra en katasrofe. Endret 22. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 #1 Ingen dedicated servers ved release #2 Ingen mulighet for clantags eller endring av nickname så ofte du vil #3 våpen er ubalansert #4 Kun plass til 12 på servere. blir vel max 16 på dedicated servers. #5 ingen vanlig objective gametype som i AA. Lenke til kommentar
Plast Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Har nå testet dette spillet med PC-en min som har følgende spesifikasjoner: AMD X2 4200+ 2GB DDR1 GF 6800GS AGP Og må si at jeg er veldig skuffet over hvor dårlig ytelse jeg får i dette spillet. Har satt alt på Low, Post-Processing Effects på off og spiller i 1024x768 Har testet spillet litt med fraps og på hovedmenyen i spillet har jeg ca 17 FPS Og kanskje jeg har sånn ca 23 i spillet... Synes ikke PC-en min er super rask men det finnes andre spill som f.eks farcy som har bedre grafikk enn dette spillet og som har mye høyere FPS. Synes det blir for dumt når man har et spill som faktisk har dårligere grafikk enn eldre spill og i tillegg lager mye mere. Kan dette være fordi skjermkortet mit 6800 GS har elendig søtte for Pixelshader 3.0 ? Endret 23. september 2007 av Plast Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Synes ikke PC-en min er super rask men det finnes andre spill som f.eks farcy som har bedre grafikk enn dette spillet og som har mye høyere FPS. Merkligste påstanden jeg har lest på lenge , 6800gs agp er ikke akkurat state of the art nå. Du må nok regne med at flere nye spill ikk fungerer spesielt bra på PC-en din fremmover. Endret 23. september 2007 av simalarion Lenke til kommentar
prebinho0 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hvordan endrer man grafikken? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) START -> All programs ->Electronic Arts ->Medal of Honor Airborne ->Medal of Honor Airborne Setup Endret 23. september 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Spoon73 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Lenge siden jeg har hatt det så morro med spill som med MOH-Airborne! Spillet er kanskje litt i korteste laget, men fortsatt mange timer med morro om man tar seg god tid, og ikke bare pløyer gjennom på letteste nivå. Kjører alt på max i 1600x1200, så det har vel også en del å si for opplevelsen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg