Laland Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Nå har vi fått pc`r på skolen, og som klassens "data ekspert" har læreren bedt meg finne en måte hvor navnet på de som har skrivd en stil i Word 03 kommer automatisk. Finnes det noe sånt innebygd i Word? Slik at når man printer ut, står det automatisk ett "pre-defined" navn nederst/ øverst på arket? Hadde satt pris på ett godt svar, kan også være noe 3djeparts vare. (Henger ikke så mye i denne delen av forumet, men dette var den kategorien jeg fant som passet best..) Takk for svar! laland. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 det du skal bruke finner du ved å bruke Sett inn -> Felt (Word 2003). Under Author, Username og Last saved by vil du får ut brukernavnet til den som har laget stilen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Kjempegreit! Hjertelig! Edit: det finnes ikke noen greier i det standard printeprogrammet som følger med Xp som automatisk setter inn navnet? Har huket av for "dokumentinformasjon" der, men det ble litt for mye info for læreren min som helst bare vil ha navnet.. Håper fortsatt på svar! Endret 20. september 2007 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå