LiTe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 lurer på om kameraet mitt er litt defekt, eller om jeg har tullet til noen instillinger eller ettellerannet, for noe er ikke rett.... når jeg tar bilder med kameraet hender det at jeg får noe som minner om stoore snøkorn på bildene, kanskje mer om "skuddhull" i glass. hvis noen førstår hva jeg mener. dette varrierer veldigmye etter hvor mye etter bruken av lys, men hvordan er vanskelig å si... dette oppdaget jeg tidlig etter jeg fikk kameraet, men etter denne helga hvor jeg har tatt en god del bilder, har jeg merket mange slike "hull". noen som kan fortelle meg hva som er galt? må jeg sende kameraet til repp? det har ikke vært utsatt for annen påkjenning enn at det har lugget i bilen min, dær har det kanskje vært litt kalt, men det skal vel ikke påvirke kameraet når det ikke blir brukt? det lå i hanskerommet.... ser ikke at det skulle ha fått noen slagskader siden alt annet i bilen "lever" fint... kameraet er et canon digital ixus v2. noen som har noe å si meg som kan forklare dette?? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har du mulighet til å poste et bilde, slik at vi får se hvordan symptomene arter seg. I utgangspunktet høres det ut som om det er en feil med CCD brikken, men det kan også være et linseproblem. Som sagt, så hadde det vært en fordel om du kunne poste et bilde. Har du problemer med det, så sender du meg bilde pr. E-post. Jeg har sendt deg en PM (personlig melding) hvor du finner E-post adressen min. Sjekk ellers i brukermanualen om det finnes en "default settings" eller "tilbakesill til fabrikkinstillinger" Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Skulle ha lyst til å se på et bilde. E-postadressen finner du litt lenger ned. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei, du kan laste opp bilder som illustrerer dette her: http://galleriet.akamera.no/feilbilder MLW Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg skal poste et bilde når jeg kommer av jobb. takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå