BlastyTrasty Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 huff... jeg føler meg så lei meg. Det føles ut som noe har gått bort. Jeg har lyst til og sende en mail til Sony. Jeg hadde gledet meg til detta siden jeg hørte om det. Noen som vil starte underskrift kampanje? 9538030[/snapback] Start du. Så skal du nok sjå at sony køyrer igong home i ein fei. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er enig med de over som sier at de vil ha et ferdig og fullt fungerende HOME. Bedre enn at de rusher det og gir oss noe som fungerer som E.T.-spillet gjorde i sin tid... Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Og med det..om det betyr at de essensielle mangler fra XMB ikkje kommer med i neste store updater..er det faen meg nok. Home kan ta seg ein spade for min del, men de andre tingene derimot bør komme fort som fy. Synd likevel at alt skal bli utsatt og utsatt. Men det tjener jo vi som brukere på til syvende og sist likevel. 9533804[/snapback] HØR HØR! Home bryr meg midt ett visst sted(og det er ingen grunn til å spørre hvorfor eller prøve overtale meg her, det er gjort til døde i X-antall tråder tidligere ) MEN alle oppdateringen som har vært spekulert i sammen med Home/FW 2.0 bare må komme fortere enn svint. Frohåpentligvis er det helt separate utviklingsgrupper som holder på med Home og XMB for PS3 Forøvrig litt merkelig at Sony plutselig var blitt så veldig opptatt av verdenslansering og slikt.. Trodde verden var USA og Japan i sony-tankegangen jeg I have a fishy feeling about this......... Home i 2009? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Etter å ha oppdatert firmware'en ca hver 4-5 uke så kommer de garantert ikke til å forsinke firmware 2.00 i 5-6-7 måneder. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Oktober: 1.94, november: 1.95, desember: 1.96, januar: 1.97.... De har jo noen måneder å gå på. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Etter å ha oppdatert firmware'en ca hver 4-5 uke så kommer de garantert ikke til å forsinke firmware 2.00 i 5-6-7 måneder. 9540561[/snapback] Regner med at de ikke gjør det ja, men klok av skade så tar jeg ingenting for gitt når det kommer til store selskaper(ikke bare sony) Forresten veldig fornøyd med at de har veldig hyppige oppdateringer. Det gir meg en god følelse av at det er noen som konstant jobber med forbedring av produktet jeg har kjøpt.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Alle ps3 eiere kan laste ned home rundt om november/desember. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=834358 Så da måtte vi ikke vente allikevel, bortsett fra at vi får ett halvferdig produkt.. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 MEN alle oppdateringen som har vært spekulert i sammen med Home/FW 2.0 bare må komme fortere enn svint. Frohåpentligvis er det helt separate utviklingsgrupper som holder på med Home og XMB for PS3 9540530[/snapback] Her er det noe jeg ikke har fått med meg tror jeg. Hva er det vi venter på med XMB? Har vi blitt lovet noe snacks? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 XMB access i games Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 XMB access i games 9542122[/snapback] Oooo! Det er stas! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Alle ps3 eiere kan laste ned home rundt om november/desember. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=834358 Så da måtte vi ikke vente allikevel, bortsett fra at vi får ett halvferdig produkt.. 9540863[/snapback] Da ble jeg litt glad igjen Post når det er BETA da. Er det så mange som vil som kan bi ,med i betaen? Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 jaja, får vel smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå