trydis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som noen sikkert allerede har fått med seg er Home utsatt til neste år TRYKK PÅ MEG Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 nei nei og nei Dette hadde jeeg sedt frem til, nå må jeg fan meg vente til neste år. Når i 2008 kommer det? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Gah, typisk. Det var noe jeg så frem til. Leste noe om at det var utsatt til "spring 2008". Endret 20. september 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Haha, jeg spyr... Er ikke LITT bombe engang. Hadde vært overraskende om Sony fikk klart noe slikt i tide. Endret 20. september 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og jeg som hadde tenkt å skaffe meg det snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og med det..om det betyr at de essensielle mangler fra XMB ikkje kommer med i neste store updater..er det faen meg nok. Home kan ta seg ein spade for min del, men de andre tingene derimot bør komme fort som fy. Synd likevel at alt skal bli utsatt og utsatt. Men det tjener jo vi som brukere på til syvende og sist likevel. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette var litt irriterende. Eg hadde sett fram til home. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og... Endret 20. september 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og... 9535838[/snapback] Sorry det er nok ikke et rykte LINK Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og... 9535838[/snapback] Har du glemt å ta medisinen din? Er da mye annen moro man kan ha med PS3 Endret 20. september 2007 av nomorebs Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bedre at vi får et "ferdig" laget Home, enn et Home som er halvferdig og dårlig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette var selvfølgelig surt, men bedre at de lanserer HOME når det er ferdig og ikke halvferdig. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ble litt skuffet av Sony når jeg leste nyheten. Greit nok, nå kan vi glede oss til GTAIV, MGS4, GT og HOME. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bare best for dem at Little Big Planet kommer så forventet. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og... 9535838[/snapback] Øhh.. Er det HOME du har gledet deg mest til i år?? Hehe.. Home blir bare drit ! Spiller det kanskje 1 time med en gang så aldri mer! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg trenger ingen medisiner Vel, Home har jeg gleda meg til siden det kom ut rykter om det... Men jeg skal se litt på PSN, snakkes nå Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Trenger ikke home for at du skal bli underholdt av PS3 har DiRT og Warhawk nå. STOOOR KOSER meg med dem to spilla Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Spillutviklere må da være i stand til å estimere hvor lang tid de bruker på å ferdigstille et produkt? Da ville de jo tjent enormt på å annonsere et spill til lansering dato X, og så komme litt i forveien og forskynde lanseringen. Dette ville blitt en så stor kontrast fra hva som skjer i dag, at det hadde solgt seg selv ... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 huff... jeg føler meg så lei meg. Det føles ut som noe har gått bort. Jeg har lyst til og sende en mail til Sony. Jeg hadde gledet meg til detta siden jeg hørte om det. Noen som vil starte underskrift kampanje? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bedre at det faktisk blir ferdig... Etter Battlefield 2 så tror jeg at jeg personlig ville hatet et utvikler firma hvis de ga ut noe veldig halv-ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå