Gå til innhold

Home utsatt til neste år....

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og med det..om det betyr at de essensielle mangler fra XMB ikkje kommer med i neste store updater..er det faen meg nok. Home kan ta seg ein spade for min del, men de andre tingene derimot bør komme fort som fy. Synd likevel at alt skal bli utsatt og utsatt. Men det tjener jo vi som brukere på til syvende og sist likevel.

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og...

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S  omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og...

9535838[/snapback]

Sorry det er nok ikke et rykte

LINK

Lenke til kommentar

JEG BLIR SÅ INN I HELVETTES FORBANNA, PÅ DE JÆVLA UTSETTELSENE OMFG! NESTEN JEG SLÅR TIL DET JÆVLA TV! OMFG! Det var DET jeg gleda megtil mest i år, OG PRØVE HOME F F S  omfg jeg klikker som faen, dette for være et rykte, ellers så kommer jeg til og...

9535838[/snapback]

Har du glemt å ta medisinen din? :whistle:

Er da mye annen moro man kan ha med PS3 :p

Endret av nomorebs
Lenke til kommentar

9535838[/snapback]

Øhh.. Er det HOME du har gledet deg mest til i år?? Hehe.. Home blir bare drit ! Spiller det kanskje 1 time med en gang så aldri mer!

Lenke til kommentar

Spillutviklere må da være i stand til å estimere hvor lang tid de bruker på å ferdigstille et produkt? Da ville de jo tjent enormt på å annonsere et spill til lansering dato X, og så komme litt i forveien og forskynde lanseringen. Dette ville blitt en så stor kontrast fra hva som skjer i dag, at det hadde solgt seg selv ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...