Ol'H Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg er ikke Chelsea supporter eller supporter av noe annet lag. Jeg ser på supportere som en haug med lett påvirkelige mennesker. 9557006[/snapback] Jeg ser på folk som kommenterer ting de ikke har peiling på som halvtullinger som kun er ute etter å skape diskusjon som substitut for et ellers manglende/dysfunksjonelt sosialliv. Antakelser og generalisering, hu hey for en fest det er. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg er ikke Chelsea supporter eller supporter av noe annet lag. Jeg ser på supportere som en haug med lett påvirkelige mennesker. 9557006[/snapback] Jeg ser på folk som kommenterer ting de ikke har peiling på som halvtullinger som kun er ute etter å skape diskusjon som substitut for et ellers manglende/dysfunksjonelt sosialliv. Antakelser og generalisering, hu hey for en fest det er. 9557581[/snapback] Du har noen gode kommentarer til tider, det skal du ha. On topic: Ikke får nå har eg skjønt kor mye Mourinho hadde å si for Chelsea. Har alltid syntes han er en bra manager, men trodde også at Roman skulle ha en del av æren. Så feil kan man ta. Roman kommmer jo til å ødelegge hele laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå