Gå til innhold

Mourinho ferdig i Chelsea


GLN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Chelsea har jo forsåvidt ikke hatt en bedre tid enn under Abramovitsj heller da. Mourinho har jo vært kjøpalagets trener siden det ble kjøpalag, elller husker jeg feil?  :hmm:

9546017[/snapback]

Den der var dum, Abramovitsj er ingenting i forhold til Mourinho i Chelsea sin suksess. Se på spillerne HAN har hentet, ingen av dem har gjort det godt en plass.

Lenke til kommentar
Mourinho åpnet med en fantastisk sesong i 04/05 med fantastiske 95 (!) poeng, men hva skjedde etter det? 

Jo, etter det har det bare blitt mindre poeng per sesong, færre mål, mer mål i  mot og spilt kjedeligere og kjedeligere fotball.. Så jeg syns det er på tide med 

litt utskiftninger nå.....

9546828[/snapback]

Ja på tide ass. Dere vant jo ikke ligaen i fjor engang :p

Lenke til kommentar
Mourinho åpnet med en fantastisk sesong i 04/05 med fantastiske 95 (!) poeng, men hva skjedde etter det? 

Jo, etter det har det bare blitt mindre poeng per sesong, færre mål, mer mål i  mot og spilt kjedeligere og kjedeligere fotball.. Så jeg syns det er på tide med 

litt utskiftninger nå.....

9546828[/snapback]

Ja på tide ass. Dere vant jo ikke ligaen i fjor engang :p

9546948[/snapback]

Nei, men du skjønner hva jeg mener? Det har kun gått nedover, selv om jeg syns Mourinho har vært helt uberbra manager, så har det vært jævla tafat det siste året...

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar
There was relief when a win in the final game of the 2002/3 season over Liverpool saw us and not them qualify for the lucrative Champions League. But the debt burden still made the club ripe for new investment and on July 2nd 2003, Roman Abramovich bought Chelsea.

^

Chelsea FC sin side.

 

Ranieri began his transfer work, shipping out Wise, Poyet and Leboeuf. He spent £42 million to bring in defender William Gallas, midfielders Frank Lampard, Emmanuel Petit, Slavisa Jokanovic plus wingers Jesper Gronkjaer and Boudewijn Zenden.

^

før Abramovich kom.

Abramovich har hjulpet med penger, ja. Men det er ikke så supermye for hver sesong og det er vel bare i fjor at dem har brukt KJEMPE mye penger på spillere, og begge ble jo en stor flopp. Å kalle Chelsea FC et kjøpelag blir rett og slett for dumt, alle spillerne som er kjøpt har kommet med langt mellomrom mellom hver.

Lenke til kommentar
før Abramovich kom.

Abramovich har hjulpet med penger, ja. Men det er ikke så supermye for hver sesong og det er vel bare i fjor at dem har brukt KJEMPE mye penger på spillere, og begge ble jo en stor flopp. Å kalle Chelsea FC et kjøpelag blir rett og slett for dumt, alle spillerne som er kjøpt har kommet med langt mellomrom mellom hver.

9547547[/snapback]

HAHAHA! Ser du på transfer 10år tilbake så ser du hvor mange spillere Chelsea har handlet. Både Gullit, Vialli og Raniere handlet mange spillere, derfor Chelsea var i stor gjeld når de russiske rublene rullet inn.

 

Arsenal ikke et kjøpelag? Nei kanskje ikke på pris, men hvor mange engelskmenn?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Fotballen har mistet en fargeklatt, det er det ingen tvil om. Men kan vel ikke legge skjul på at jeg misliker Mourinho sterkt heller.

9536103[/snapback]

 

 

Kron, Arsenal er ikke et kjøpelag :) Hele laget koster like mye som en spiller i Chelsea, tro det eller ei

9547773[/snapback]

 

Arsenal har satsa mye på et stort talentspeider og undomstreningslag verden rundt. Tror du det er gratis eller? hvor mye tror du arsenal omsetter for årlig? bare i stallen snakker vi om flerfoldige millioner. Du kan ikke påstå at fotball ikke handler om penger.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Walcott, brødre Hoyte, Connolly, Gilbert, Randall osv.. Alle er med i A toppen..

 

Så spør jeg deg, ditt lags eier? Hvilket land? Mitt er i hvert fall engelsk!

9547847[/snapback]

Hvor mange av disse er i de første 11? Nettopp, nada.

 

Å jeg har da ikke sagt et kvekk om United, forøvrig har da stadion deres et flott britisk navn. Så plizz, ikke kom her å være skinnhellig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Walcott, brødre Hoyte, Connolly, Gilbert, Randall osv.. Alle er med i A toppen..

 

Så spør jeg deg, ditt lags eier? Hvilket land? Mitt er i hvert fall engelsk!

9547847[/snapback]

Hvor mange av disse er i de første 11? Nettopp, nada.

 

Å jeg har da ikke sagt et kvekk om United, forøvrig har da stadion deres et flott britisk navn. Så plizz, ikke kom her å være skinnhellig.

9548075[/snapback]

 

og her diskuterer 2 nordmenn om hvilket lag som er mest britisk? blir det mer patetisk enn det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...