stranden Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei, fikk en ny harddisk til jul. den samme men uten 8 mb cache... Så jeg sendte inn den gamle i bytte mot en ny en... samme bare med 8mb cache. Fikk den nå nylig, og betalte det det kostet ekstra. men når jeg ser på en test her så er det en med samme hdd bare at det er en WD. Å han fikk 1088 mens jeg fikk 700 på pc mark hdd test!! Han har en myye bedre maskin en meg da. Så det er det jeg lurer på... om resten av hardwaren gjør hdd raskere?? eller om komplett har snyltet meg kraftig og gitt meg samme hd for mer peng??? http://service.futuremark.com/compare?pcm=1000809 <-- testen har et sugen hk... og treg ram. Han har corsair 3500 Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 for det første, kutt ut med så masse unødvendige tegn i topicen og for det andre, resten av maskina har veldig mye og si for hdd ytelsen, så det stemmer nok godt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Dårlig emnefelt. For mange unødvendige tegn. - stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg