Mekal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hvordan kan jeg fjerne operatørlogo på en Sony Ericsson K610i? har søkt og lett mange plasser, men ingen som gjir noe svar på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 noen tlf kan du skru det av inne på menyen, rot litt rundt der, kanskje du finner det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Slik jeg har oppfattet det får man ikke gjort det på SE telefoner. Man kan bruke en programvare hack for å flytte den utenfor skjermens visningsområde, men da vil man også miste en del annen info som kan komme opp i samme felt. Dessuten er dette en hack, og da trenger man utstyr og programvare, samt en del kunnskap. Lenke til kommentar
Mekal Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 okey, jeg vet det går ann på menyen på noen telefoner, men finner ikke det på SE. så kansje du har rett i at det ikke går da=( hmm Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 I gamle dager brukte ihvertfall vi "logo blank" til 1937. Men det er kanskje ikke samme typen logo? Det gjalt ihvertfall bl.a. nokia 2, 3, 5, 8 seriene Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er fungerer ikke på SE telefoner dessverre. Heller ikke på nyere nokia telefoner. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nei, man skal vel flashe over en ny software. Da er alt gammelt borte. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg klarte det på min W800i etter litt knoting. Brukte et program som heter Far Manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå